• 19SandraJ87

BIM November18

Startar en ny november tråd då jag tycker den andra är lite för stor :)

Är 31 år och sambo sen 4 år och vi är inne på 4 försöket att få ett syskon till vår dotter på 2 år.

ÄL har precis varit här nån gång mellan måndag-onsdag, och vi har lyckats mysa till det varannan dag sen i torsdags förra veckan så tycker det kan ta sig den här månaden :)

Så nu går man bara och väntar otåligt ännu en gång och bara hoppas att det inte kommer någon mens!

• Svar på tråden BIM November18
  • Banuni

Okej <3 Tack för din respons. Jag tar nytt test imorgon bitti.

Hur går det för dig? :)

Monsan skrev 2018-11-10 13:57:50 följande:

Fast jag ser två streck på denna bild oxå..

• hundenhubbe
    Banuni skrev 2018-11-10 13:43:13 följande:

Åå! Okej :D jag har dock inga jätte-symtom. Är typ hård i magen, inte så mycket flytningar men väldigt mycket molvärk. Min mensvärk brukar sitta i ryggen, nu känns det inget alls i ryggen så därför kan det stämma.

Men är det inte märkligt att inga andra symtom uppstått ännu eller är det för tidigt?

På vissa andra bilder syns dock inte båda strecken lika tydligt. Fick till det just på den ena. Kan posta en av de andra så ni ser.... så oklart :(

Jag ser med! Spännande att se hur det ser ut imorgon! Hoppas på starkare! Jag är också hård i magen. Symtom kommer nog senare isåfall! Vissa har ju inga tecken i början. Tyckte jag såg lite tjuvaktiga flytningar när jag var på toa. Så den kommer nog imorgon al beräknat... typiskt!
  • 19SandraJ87
    hundenhubbe skrev 2018-11-10 13:02:43 följande:

Mensvärk och bubblig idag... Tror mensen är på g. Känns så tyvärr...

Oh beklagar :( Hoppas den inte kommer <3
  • Anonymhb
    Banuni skrev 2018-11-10 11:33:05 följande:

Hej hej!!

Har bim på måndag. Men har annorlunda känningar.

Tog detta imorse.

Negativt I guess

Eller?

Jag har också BIM på måndag och fick ett svagt svagt svagt streck på babyplan idag. Dock tror jag att mitt är ett spökstreck eftersom att jag hoppas så mycket :(

Vet du när du hade äl ?:)
  • hundenhubbe
    19SandraJ87 skrev 2018-11-10 15:36:26 följande:

Oh beklagar :( Hoppas den inte kommer <3

Hahaha tjuvaktiga flytningar! Min telefon stavar bra... brunaktiga skulle det stå. Men de var inte de. Bim imorgon! Men har inte tillgång till test fören på måndag... kliar i testfingrarna!
  • Monsan
    Banuni skrev 2018-11-10 15:07:43 följande:

Okej <3 Tack för din respons. Jag tar nytt test imorgon bitti.

Hur går det för dig? :)

Jag har 6 dagar kvar till mens men fick en blödning idag som jag inte vet vad den betyder... Vi föraöker egentligen inte men välkomnar om det skulle vara något...
  • 19SandraJ87
    hundenhubbe skrev 2018-11-10 19:33:50 följande:

Hahaha tjuvaktiga flytningar! Min telefon stavar bra... brunaktiga skulle det stå. Men de var inte de. Bim imorgon! Men har inte tillgång till test fören på måndag... kliar i testfingrarna!

Skrattar, det kan jag förstå :) Tålamod är en fiskares bästa vän som de säger i Lotta på Bråkmakargatan :)
  • hundenhubbe
    Monsan skrev 2018-11-10 19:42:37 följande:

Jag har 6 dagar kvar till mens men fick en blödning idag som jag inte vet vad den betyder... Vi föraöker egentligen inte men välkomnar om det skulle vara något...

Hur såg din blödning ut? Jag hade rosa flygning 10 dagar innan bim! Aldrig haft och bara en gång då jag torka mig
  • hundenhubbe
    19SandraJ87 skrev 2018-11-10 20:21:41 följande:

Skrattar, det kan jag förstå :) Tålamod är en fiskares bästa vän som de säger i Lotta på Bråkmakargatan :)

Haha ja autocorecten vart ju så fel! Ja huvva, överanalysera allt istället för att ta testet och få svårt på vitt... dagen innan mens brukar mina bröst sluta ömma, iaf samma dag för då vet jag att det är på g men denna gång har jag fått ondare. Bubblig, lätt mensvärk hela tiden och kissnödig. Sambon undra vad jag sprang på toa för hela tiden...! Hoppas det är något! Kommer ju hem imorgon kväll... kommer va så sugen på att testa!! Men ska vänta till måndag med morgonurin
  • Banuni

Ååå tog du bild?

Jag hade ÄL den 1 okt tror jag... Jag tror också mitt är ett spökstreck men enligt en annan användare brukar inte babyplan visa spökstreck. Likaså har jag upplevt att när det är blankt så är det BLANKT. Så något är det ju vi fått? Eller kanske inte. Så svårt. Vad tror du om mitt? Bild finns ovan

Anonymhb skrev 2018-11-10 18:44:56 följande:

Jag har också BIM på måndag och fick ett svagt svagt svagt streck på babyplan idag. Dock tror jag att mitt är ett spökstreck eftersom att jag hoppas så mycket :(

Vet du när du hade äl ?:)

Svar på tråden BIM November18