• 19SandraJ87

BIM November18

Startar en ny november tråd då jag tycker den andra är lite för stor :)

Är 31 år och sambo sen 4 år och vi är inne på 4 försöket att få ett syskon till vår dotter på 2 år.

ÄL har precis varit här nån gång mellan måndag-onsdag, och vi har lyckats mysa till det varannan dag sen i torsdags förra veckan så tycker det kan ta sig den här månaden :)

Så nu går man bara och väntar otåligt ännu en gång och bara hoppas att det inte kommer någon mens!

• Svar på tråden BIM November18
  • hundenhubbe
    zeldur skrev 2018-11-09 23:19:46 följande:

Haha jag förstår dig! Jag köpte ett testa tidigt test idag, fast jag hade sagt att jag inte skulle...... Gick förbi apoteket på väg till ICA och kunde inte låta bli.... Ska försöka att inte använda det imorgon bitti utan vänta några dagar till, haha :)

Åh vad spännande ändå! Dom kan ju iaf ha en chans att visa tidigare, haha! Får väl se på måndag om inte mensen kommer innan dess då! Krampen har släppt nu. Känner mig precis som vid ägglossning i magen. Mkt flytningar, gasig och uppblåst... Men den här ju varit! Får se vad de blir utav dehär!
  • 19SandraJ87
    hundenhubbe skrev 2018-11-09 12:22:13 följande:

Hejsan!

Hoppar in här om det är okej! ???? jag har bim på söndag 11/7 va? Och jag hade en rosa flytning 10 dagar innan bim och lite mensvärk! Har aldrig haft det förut men lite tidigt att ha en nidblödning då va? Testade för 2 dagar sen men såklart minus! Alldeles för tidigt insåg jag ju sen... tänkte hålla mig till söndag. Sambon kommentera mina "svällda" bröst som är ömma, gasig mage, bajsar mkt? Och är så fruktansvärt trött och grinig... känns som att jag är gravid men kroppen kan ju verkligen luras ibland.

Välkommen hit!

Kroppen är väldigt knasig ibland, kan lura en redigt ordentligt emellanåt! Man slutar aldrig förvånas över den :)
  • 19SandraJ87

En väldans knepig mensperiod den här gången :/ Började i tisdags, slutade igår. Väldigt lite, och bara lite klumpar annars väldigt slemmig/tunn.. I vanliga fall är mensen på 4-5 dagar och ett par av dom dagarna är väldigt rikliga... Som vi sagt kroppen är väldigt knepig ibland *skrattar*

• 19SandraJ87
    19SandraJ87 skrev 2018-11-10 07:42:59 följande:

En väldans knepig mensperiod den här gången :/ Började i tisdags, slutade igår. Väldigt lite, och bara lite klumpar annars väldigt slemmig/tunn.. I vanliga fall är mensen på 4-5 dagar och ett par av dom dagarna är väldigt rikliga... Som vi sagt kroppen är väldigt knepig ibland *skrattar*

I onsdags började den, virrig mammahjärna här *skrattar*
  • Banuni

Hej hej!!

Har bim på måndag. Men har annorlunda känningar.

Tog detta imorse.

Negativt I guess

Eller?

• Monsan
    Banuni skrev 2018-11-10 11:33:05 följande:

Hej hej!!

Tog detta imorse.

Negativt I guess

Eller?

Jag ser tbå streck så skulle säga att det där är positivt... posta en bild i gruppen spökstreck......
  • hundenhubbe
    Banuni skrev 2018-11-10 11:33:05 följande:

Hej hej!!

Tog detta imorse.

Negativt I guess

Eller?

Jag ser också två!
  • Banuni

Åå! Okej :D jag har dock inga jätte-symtom. Är typ hård i magen, inte så mycket flytningar men väldigt mycket molvärk. Min mensvärk brukar sitta i ryggen, nu känns det inget alls i ryggen så därför kan det stämma.

Men är det inte märkligt att inga andra symtom uppstått ännu eller är det för tidigt?

På vissa andra bilder syns dock inte båda strecken lika tydligt. Fick till det just på den ena. Kan posta en av de andra så ni ser.... så oklart :(

hundenhubbe skrev 2018-11-10 12:21:55 följande:

Jag ser också två!

Monsan skrev 2018-11-10 11:35:44 följande:

Jag ser tbå streck så skulle säga att det där är positivt... posta en bild i gruppen spökstreck......

• Monsan
    Banuni skrev 2018-11-10 13:43:13 följande:

Åå! Okej :D jag har dock inga jätte-symtom. Är typ hård i magen, inte så mycket flytningar men väldigt mycket molvärk. Min mensvärk brukar sitta i ryggen, nu känns det inget alls i ryggen så därför kan det stämma.

Men är det inte märkligt att inga andra symtom uppstått ännu eller är det för tidigt?

På vissa andra bilder syns dock inte båda strecken lika tydligt. Fick till det just på den ena. Kan posta en av de andra så ni ser.... så oklart :(

Fast jag ser två streck på denna bild oxå..
Svar på tråden BIM November18