• 19SandraJ87

BIM November18

Startar en ny november tråd då jag tycker den andra är lite för stor :)

Är 31 år och sambo sen 4 år och vi är inne på 4 försöket att få ett syskon till vår dotter på 2 år.

ÄL har precis varit här nån gång mellan måndag-onsdag, och vi har lyckats mysa till det varannan dag sen i torsdags förra veckan så tycker det kan ta sig den här månaden :)

Så nu går man bara och väntar otåligt ännu en gång och bara hoppas att det inte kommer någon mens!

• Svar på tråden BIM November18
  • 19SandraJ87
    Solrosen29 skrev 2018-11-01 17:02:56 följande:

Testade i morse men visade neg.

BIM imorgon, kan även va på lördag. Väntar in mensen, inga känningar alls.

Så länge mensen inte kommer så finns det hopp <3 Finns ju de som inte plussar förrän ett par veckor efter bim :)
  • Solrosen29

Eventuellt har jag bim i slutet av november, beror lite på när mensen kommer :)

Testade blankt i morse också, lite mensvärk just nu så kommer säkert snart.

Senaste 7-8 månaderna har jag alltid fått lite rosa flytningar 1-2 dagar innan mensen kommit igång. Ingenting sånt ännu, får se hur de utvecklar sig :)

• Ellie90

Mensen kom imorse! Har BIM mellan 30/11-2/12 så jag hänger kvar ett tag till och håller tummarna för er andra :)

• Solrosen29

Tog ett test imorse där jag anade en liten skugga, såå svårt att få med på bild. Tror nog det är ett spök, vad tror ni?

Har testat med testlagrets, vet inte hur dom brukar bli.

Jag var tvungen att justera bilden då det var svårt att få med på bild. Tror jag griper efter halmstrån. Hahaha

Bim igår, lite mensvärk men ingen mens. Vaknade dock imorse av att jag var dålig i magen så den är nog här idag :P

• Ellie90
    Solrosen29 skrev 2018-11-03 08:34:08 följande:

Tog ett test imorse där jag anade en liten skugga, såå svårt att få med på bild. Tror nog det är ett spök, vad tror ni?

Jag var tvungen att justera bilden då det var svårt att få med på bild. Tror jag griper efter halmstrån. Hahaha

Bim igår, lite mensvärk men ingen mens. Vaknade dock imorse av att jag var dålig i magen så den är nog här idag :P

Ser tyvärr inget men har själv försökt få med svaaaagt streck på bild å de går typ inte :/ jag håller tummarna endå! :)
  • 19SandraJ87
    Ellie90 skrev 2018-11-03 08:20:48 följande:

Mensen kom imorse! Har BIM mellan 30/11-2/12 så jag hänger kvar ett tag till och håller tummarna för er andra :)

Vad synd :( Hoppas det tar sig nästa gång <3
  • 19SandraJ87
    Solrosen29 skrev 2018-11-03 08:34:08 följande:

Ser tyvärr inget streck heller, men är värdelös på och tolka de där stickorna! Håller tummarna att det är ett svagt streck <3
  • Solrosen29

Haha förstår om ni inte ser :P

Ser knappt själv, känns som ett sånt där spökstreck. Får testa imorgon igen. Ingen mens ännu.

Svar på tråden BIM November18