• 19SandraJ87

BIM November18

Startar en ny november tråd då jag tycker den andra är lite för stor :)

Är 31 år och sambo sen 4 år och vi är inne på 4 försöket att få ett syskon till vår dotter på 2 år.

ÄL har precis varit här nån gång mellan måndag-onsdag, och vi har lyckats mysa till det varannan dag sen i torsdags förra veckan så tycker det kan ta sig den här månaden :)

Så nu går man bara och väntar otåligt ännu en gång och bara hoppas att det inte kommer någon mens!

• Svar på tråden BIM November18
  • babytjejen

Glad gubbe på clearblues ältest idag, o känner av ägglossningen mer än jag gjort tidigare...o då har man ju ändå försökt i över tre år. Trodde jag skulle må mkt sämre denna vecka, men mått bättre än på länge....denna vecka skulle vi ju fått tillökning om inte jag fått missfall i våras...

vecka
  • Längtarefterbarn83

Hej på er alla! Hoppar in här om det är ok? :)

Fick glad gubbe på ägglossningstest idag och har BIM 25/11. Första gången jag fått utslag på testet, så känns bra.

Jag och killen jobbar och hoppas på första barnet!

Grattis till er som plussat :)

• pigggen

Hej! Jag håller tummarna för er. Jag har bim på söndag och fick ett tydligt plus igår. Tredje barnet. Är lite i chock fortfarande :)

• Liit

Vad kul att vi nu är några stycken som har bim lite senare denna månad. Jag har blinkade gubbe på clearblues digitala ägglossningstest. Hoppas att det blir ett plus på stickan i slutet av november nu!

Extra kul att så många plussat! <3

• babytjejen

Troligtvis bim den 29:e om ägglossning är imorgon...vill verkligen att denna gång ska vara guldägget...

• Längtarefterbarn83
    pigggen skrev 2018-11-14 20:23:33 följande:

Hej! Jag håller tummarna för er. Jag har bim på söndag och fick ett tydligt plus igår. Tredje barnet. Är lite i chock fortfarande :)

Åh grattis!! <3
  • Liit
    babytjejen skrev 2018-11-14 21:13:04 följande:

Troligtvis bim den 29:e om ägglossning är imorgon...vill verkligen att denna gång ska vara guldägget...

Jag med! Jag har ägglossning just nu enligt test. Bara hoppas det sätter sig. Vi fick missfall i oktober. Vi längtar så himla mycket här hemma. Sen kommer oron över om det får vara kvar. Jag håller alla tummar jag kan för oss!
  • Mrspalsson

Hej!

Jag har just plussat med barn nr4, inte säker på hur långt lången jag är.. undrar ifall det finns någon fb grupp???

• babytjejen
    Liit skrev 2018-11-14 23:47:29 följande:

Jag med! Jag har ägglossning just nu enligt test. Bara hoppas det sätter sig. Vi fick missfall i oktober. Vi längtar så himla mycket här hemma. Sen kommer oron över om det får vara kvar. Jag håller alla tummar jag kan för oss!

Håller tummarna för oss med..fick tempökning imorse så äl var igår el under natten..men ska fortsätta mysa hela helgen för säkerhetsskull :)

Känner igen det om oro...om jag genom ett mirakel blir gravid igen så kommer oron sitta i länge innan man kan slappna av...
  • Honsomlängtar

Haft så otroligt ont i brösten senaste dagarna, gör bara ondare och ondare och spänner mer och mer för varje morgon jag vaknar. Och nu imorse när jag kissa så lukta kisset ungefär som det som är i blekning när man färgar håret, skumt aldrig känt sån doft förut när jag kissat

Svar på tråden BIM November18