• 19SandraJ87

BIM November18

Startar en ny november tråd då jag tycker den andra är lite för stor :)

Är 31 år och sambo sen 4 år och vi är inne på 4 försöket att få ett syskon till vår dotter på 2 år.

ÄL har precis varit här nån gång mellan måndag-onsdag, och vi har lyckats mysa till det varannan dag sen i torsdags förra veckan så tycker det kan ta sig den här månaden :)

Så nu går man bara och väntar otåligt ännu en gång och bara hoppas att det inte kommer någon mens!

• Svar på tråden BIM November18
  • saijda

Hej,hoppar gärna in här om det är okej? :) Är på BIM+4/5 idag. Inte vågat ta test ännu. Har de senaste dagarna vaknat med halsbränna/illamående som dyker upp flera gånger under dagen med samt så drar det i höfterna. Förutom det så är jag extremt trött och humöret svänger. Tempen ligger på högre än normalt, 36.89, och min normal temp ligger mellan 36.2-36.5.

Ska se om jag vågar ta ett test idag :0

Hur går det för er? :)

• saijda

Jag ser kanske ett ytterst svagt streck... men vågar inte hoppas. Så därför tror jag det är negativt :(

Bifogar bild som jag tog nyss... vad tror ni?

• Ellie90

Haft ägglossning nu 15-16/11 så jag hinner med en BIM till denna månad :) har lyckats myst på bra också så nu hoppas jag det tar sig denna gång, första amningsfria månaden också!

• 19SandraJ87
    Ellie90 skrev 2018-11-18 11:29:17 följande:

Haft ägglossning nu 15-16/11 så jag hinner med en BIM till denna månad :) har lyckats myst på bra också så nu hoppas jag det tar sig denna gång, första amningsfria månaden också!

Håller tummarna för dig <3
  • Liit
    saijda skrev 2018-11-17 12:32:24 följande:

Jag ser kanske ett ytterst svagt streck... men vågar inte hoppas. Så därför tror jag det är negativt :(

Bifogar bild som jag tog nyss... vad tror ni?

Har du bättre bild på testet?
  • saijda
    Liit skrev 2018-11-18 20:06:26 följande:

Har du bättre bild på testet?

Nej jag tror inte det :( men tog ett nytt idag (nyss) som jag kan lägga upp istället?
  • saijda

Fortfarande ingen mens i sikte...

bara en konstig värmande känsla i magen, typ molvärk

Tempen har stigit till 36.90 (brukar ligga på 36.2 max 36.5)

drar och strålar i ljumskarna/höfterna

extremt trött

illamående (framför allt på morgonen)

Halsbränna (framför allt på kvällen)

Vet inte vad jag ska tro. Den har aldrig varit såhär sen :0 enligt app så är den 6 dagar sen...Tog ett nytt test nyss, väntar...

• babytjejen

Här är ägglossningen förbi o nu är det bara väntandet kvar...från början var det spännande, nu är det mest en plåga...en lång väntan på mensen som jag vet kommer. Efter så här lång tid av försök så orkar man inte hoppas längre, tar för mkt energi...

• 19SandraJ87
    babytjejen skrev 2018-11-19 12:09:27 följande:

Här är ägglossningen förbi o nu är det bara väntandet kvar...från början var det spännande, nu är det mest en plåga...en lång väntan på mensen som jag vet kommer. Efter så här lång tid av försök så orkar man inte hoppas längre, tar för mkt energi...

Förstår vad du menar! Här försöker jag förtränga tankarna på allt vad graviditet heter, inte lätt dock! Ändå känns det inte allt för jobbigt on det inte tar sig den här månaden då BF blir samma dag som min dotters födelsedag :)
  • Liit
    babytjejen skrev 2018-11-19 12:09:27 följande:

Min ägglossning är precis förbi nu med. Riktig plåga att vänta!

Jag har förvisso inte försökt så länge. Men det känns redan länge -.- Hoppas vi får plus <3
Svar på tråden BIM November18