• Anonym (Tjej)

Gillar att få smisk

Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!

Hur många män gillar att smiska?

• Svar på tråden Gillar att få smisk
  • Anonym (Tjej)
    Tom Araya skrev 2019-01-02 02:16:16 följande:

Ja, jag upptäckte för ca 10 år sedan att det är en ingrediens i sexlivet jag tänder på, men det måste vara med en tjej som tänder på det också.

Vad kul, hur gillar du att ge det då? :)
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Rödatjärt) skrev 2019-01-02 05:08:34 följande:

Jag är en kvinna som också tycker om att få smisk av min man. Jag får smisk både i samband med sex och som straff. För det mesta får smisk liggandes över knät men även böjd över ett bord ibland. Oftast fåt jag smisk med handen men även med hårborste, paddel, mattpiskare och björkris.

Smisk som förspel är otroligt sexigt medan smisk som straff svider outhärdligt och slutar nästan alltid med tårar. Men älskar känslan efteråt och han är bra på att trösta mig efteråt.

Åh vad lycklig du ska vara. Har aldrig fått med mattpiska eller björkris, men jag tror nog inte att jag skulle vilja ha det. Vad är värst av dem två? Hand eller paddel är det jag gillar mest.

Kan tänka mig att det svider rejält, hur känns det att få bara gråta och släppa ut allt och veta att du inte har någon chans för du verkligen förtjänar det? :) vad fint att han tröstar dig efteråt!
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Mmm) skrev 2019-01-02 06:37:57 följande:

Vad härligt! :) Ja, det gör jag verkligen. Känns lite förbjudet och det är så härligt. Vore säkerligen underbart att få bestämma över dig och ta hand om din unga rumpa ordentligt... Vi skulle ju kunna återskapa situationen på ditt jobb, där jag säger att du får smisk om du inte sköter dig duktigt efter vad jag säger... Hur skulle du beskriva din rumpa...? Gillar du tighta kläder? Det måste du ha över din rumpa när jag är i närheten. Annars...

Det hade jag nog gillat. Fast jag vet ju inte, har bara fått smisk få antal gånger.

Oj, beskriva min rumpa? Haha vad svårt! Men jag kan absolut berätta att jag fått komplimanger av vissa killar för den. Är ganska nätt annars och har en smal midja så jag antar att rumpan sticker ut lite extra.

Vad kul att du gillar att dominera :)
  • Anonym (Tjej)
    Neol skrev 2019-01-02 08:39:04 följande:

Japp det är hett när man är på samma våglängd i det avseendet. Ett bestämt grepp om håret. Smekningar och smisk om vartannat och bestämda oblyga fingrar som utforskar. Fel tilltal eller ton på rösten när du svarar på mina frågor så svider det till... Finns mycket att hitta på inom det området bara man har lite fantasi

Ojdå, då får man verkligen passa sig för hur man låter. Är en rätt pryd och proper tjej men jag vet att jag kan låta lite kaxig ibland, så jag hade failat totalt tror jag haha. Älskar män som är vänliga men bestämda :)
  • Anonym (Snälla frun)

Älskar att få smisk. Vet inte varför men jag går igång på att bli daskad på rumpan när jag blir tagen bakifrån framförallt. 
    Dock får jag säga åt män att slå hårdare för de flesta är försiktiga. (förutom min man då...)
    Jag vill bli behandlad med respekt och vördnad innan men när det gäller sex så vill jag bli behandlad som en , ja jag vet inte vilket ord jag ska använda, men har ingen emot att bli kallad hora, kukslyna m.m

• Anonym (Rödatjärt)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-02 11:14:20 följande:

Åh vad lycklig du ska vara. Har aldrig fått med mattpiska eller björkris, men jag tror nog inte att jag skulle vilja ha det. Vad är värst av dem två? Hand eller paddel är det jag gillar mest.

Kan tänka mig att det svider rejält, hur känns det att få bara gråta och släppa ut allt och veta att du inte har någon chans för du verkligen förtjänar det? :) vad fint att han tröstar dig efteråt!

Björkriset svider absolut mest! Men svedan är väldigt annorlunda.

Att ligga över hans knän och bara gråta ut allt man har är väldigt skönt och väldigt befriande. Om du lär dig att tåla så mycket smisk kan jag verkligen rekommendera det.

Ibland har vi haft smisksessions bara för att jag ska träna på att stå ut med mer. Även om jag stortjuter efter en hård risbastu så kan jag samtidigt känna mig stolt att ha klarat mig igenom en sån behandling.

Du borde prova dig fram långsamt, tänja på gränsen och se vad du tål och i lagom tempo gå längre och längre.

Med tiden kanske du kan ta en risbastu också.

Smisk i samband med sex är förstås mycket snällare men ibland kan vi ha sex även efter att han tröstat mig efter straffsmisk. Att bli smekt på skinkorna, få dem försiktigt knådade eller insmorda med salva när de är knallröda är otroligt eggande även om man gråter av svedan.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Spanky) skrev 2019-01-02 10:32:38 följande:

Inte få nej, men jag fantiserar om att ge vardags-smisk. Tyvärr är der inget för sambon..

/Man 37

Vad tråkigt att hon inte gillar det. Hur fantiserar du om att ge vardags-smisk?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2019-01-02 11:43:32 följande:

Älskar att få smisk. Vet inte varför men jag går igång på att bli daskad på rumpan när jag blir tagen bakifrån framförallt. 

Dock får jag säga åt män att slå hårdare för de flesta är försiktiga. (förutom min man då...)

Jag vill bli behandlad med respekt och vördnad innan men när det gäller sex så vill jag bli behandlad som en , ja jag vet inte vilket ord jag ska använda, men har ingen emot att bli kallad hora, kukslyna m.m

Ja, självklart ska man bli behandlad med respekt. Går också igång på såna ord under sex, men då måste han gjort mig väldigt kåt först ;)
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Rödatjärt) skrev 2019-01-02 11:50:52 följande:

Björkriset svider absolut mest! Men svedan är väldigt annorlunda.

Att ligga över hans knän och bara gråta ut allt man har är väldigt skönt och väldigt befriande. Om du lär dig att tåla så mycket smisk kan jag verkligen rekommendera det.

Ibland har vi haft smisksessions bara för att jag ska träna på att stå ut med mer. Även om jag stortjuter efter en hård risbastu så kan jag samtidigt känna mig stolt att ha klarat mig igenom en sån behandling.

Du borde prova dig fram långsamt, tänja på gränsen och se vad du tål och i lagom tempo gå längre och längre.

Med tiden kanske du kan ta en risbastu också.

Smisk i samband med sex är förstås mycket snällare men ibland kan vi ha sex även efter att han tröstat mig efter straffsmisk. Att bli smekt på skinkorna, få dem försiktigt knådade eller insmorda med salva när de är knallröda är otroligt eggande även om man gråter av svedan.

Om jag fick välja hade jag velat ha så mycket mer smisk. Älskar det verkligen! Det känns så bra att man hittat rätt, att veta vad man går igång på. Kan ibland spana in händerna på män och få en massa fantasier i huvudet vad dem kan göra med mig haha.

Vad är det tycker om med allt? :) är det känslan av att vara ug eller något annat?
  • Anonym (Rödatjärt)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-02 17:52:00 följande:

Om jag fick välja hade jag velat ha så mycket mer smisk. Älskar det verkligen! Det känns så bra att man hittat rätt, att veta vad man går igång på. Kan ibland spana in händerna på män och få en massa fantasier i huvudet vad dem kan göra med mig haha.

Vad är det tycker om med allt? :) är det känslan av att vara ug eller något annat?

Jag älskar känslan att vara ug men även utelämnad. Sedan är det något speciellt med smisk. Känslan att vara den olydiga flickan som blir straffad. Missförstå inte, jag är emot all form av aga mot barn men barn har straffats så, även äldre (läste nånstans att Britt Ekland fick en risbastu över sin pappas knän som 17-åring, kan fantisera om hur det kändes hur fel det än var).

Dessutom kan man nästan tycka att kvinnans skinkor är som gjorda att få smisk, eller hur?
Svar på tråden Gillar att få smisk