Etta skrev 2019-06-05 16:04:03 följande:
Hej tjejer! Hur går det för er? Jag går in i v 24 imorn och tycker det böjar bli lite tungt nu, svårt vända mig på bra sätt i sängen och har börjat få halsbränna kvällstid. Och då är det nästan 4 månader kvar... I övrigt har jag mått väldigt bra de senaste veckorna, sen v 21 ungefär, så skönt!
Går också in i v. 24 imorgon och upplever samma sak vid läggdags. Vet inte alls hur jag ska ligga längre, han sparkar så fort jag lägger mig på sidan eller lägger mig halvt på sidan halvt på mage. Har upplevt att det känns bättre när jag lägger en kudde vid låren/underlivet så det blir som ett mellanrum upp till magen. Känns som jag klämmer honom annars. Sedan vaknar jag mitt i natten av att det är full rulle i magen och att det ilar i urinblåsan, då sparkar han på den och jag måste gå och kissa. Känner mig som en klubbad säl när jag försöker vända mig eller ta mig upp från liggande ställning haha, det är bara till att börja vänja sig

Annars mår jag kanon!! Har lite foglossning på vänstersidan av nedre ryggen som gör det lite jobbigt att gå/röra sig vissa dagar men för det mesta går det bra och smärtfritt!