• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Anonym (Signatur anonym)

Jag var i vecka 6! Så ändå tidigt men man hann ju ändå fantisera och drömma..

jag tog ett test idag, bild finns någonstans här i tråden.. kanske kan vara positivt, jag vet inte. Ska testa vidare om några dagar. Så spännande!!

Hoppas verkligen på ett + för dig också snart och att det förblir kvar i magen ända fram till november!

Hallonpaj skrev 2019-03-18 17:26:23 följande:

Beklagar. Ja vi får hoppas det går vägen denna månad!! <3 Vilken vecka var du i innan mf?

Då är vi två om ovissheten. Men har ni myst så ofta så har ni ju stor chans att ha träffat rätt. Håller tummarna här att alla dina symptom är pga en graviditet.

• Micka!

Hej!

Har bim 27 mars, fick ett ma i januari, och längtar efter en till liten.....

Har mensvärk som började ca 5 dagar efter ägglossning, kan ju vara ett positivt tecken, sist jag hade det, var jag gravid

• Mammamiao

Ååh vi har typ samma bim.

Hoppas vi får plus båda två :)

Micka! skrev 2019-03-18 21:42:24 följande:

Hej!

Har bim 27 mars, fick ett ma i januari, och längtar efter en till liten.....

Har mensvärk som började ca 5 dagar efter ägglossning, kan ju vara ett positivt tecken, sist jag hade det, var jag gravid

• Enmsik

Hallå. Bim+ 4 idag. Fortfarande svaga test och Fortfarande ingen mens, men kom en liten blödning i fredags efter mys och i lördagskväll efter mys. Annars inget mer.. blödde inget under lördag dag eller igår. Inte heller nu.. någon som vet om ägget kan fästa mycket senare än vanligt..?

• Anonym (Helena)

Innan jag slutade med Mini Pe för 7 månader sen så hade jag ömma bröst innan varje mens. När jag slutade med pillren så upphörde även smärtan i brösten. Men nu är den tillbaka efter 7 månader och har hållit i sig i 2 dagar! Kan inte gå utan sportbh då brösten känns så sjukt tunga och bröstvårtorna är enormt känsliga för beröring! Har BIM imorgon, så förväntar mig ju egentligen mens.. Men tänkt om?! Rann en tår när jag tänkte att jag kanske är gravid, haha! Vi får se imorn! :)

• Anonym (W)
    Enmsik skrev 2019-03-18 22:25:31 följande:

Hallå. Bim+ 4 idag. Fortfarande svaga test och Fortfarande ingen mens, men kom en liten blödning i fredags efter mys och i lördagskväll efter mys. Annars inget mer.. blödde inget under lördag dag eller igår. Inte heller nu.. någon som vet om ägget kan fästa mycket senare än vanligt..?

Det kan det absolut göra :) Så länge testen blir starkare så är det inga problem:) Skulle dom fortsätta vara svaga skulle jag höra av mig till bm för att se till så att hcg ökar som det ska.
  • Mela88
    Enmsik skrev 2019-03-18 22:25:31 följande:

Tog du ägglssningstest? Annars kan det ju vara så att du hade ägglossning senare än du trott? Men håller såklart tummarna det är en bebis där inne :)
  • Enmsik
    Mela88 skrev 2019-03-19 05:57:14 följande:

Tog du ägglssningstest? Annars kan det ju vara så att du hade ägglossning senare än du trott? Men håller såklart tummarna det är en bebis där inne :)

Nej men har gått på VUL och tagit spruta för att få ägglossning så tyvärr har jag inte haft senare ägglossning. :/
  • Micka!
    Mammamiao skrev 2019-03-18 21:51:00 följande:

Ååh vi har typ samma bim.

Hoppas vi får plus båda två :)

Kul, ja det får vi hoppas, har du några symtom?

Jobbigt den här sista veckan innan bim..... Sån väntan
  • 1213

Hej!

Bestämde mig för att inte skriva här denna månaden för att inte locka mig själv till att testa... men igår hade jag BIM. Är mer kissenödig än vanligt och har haft extrem mensvärk varje kväll i tre kvällar i rad men ännu ingen mens... min mens kan ibland vara 1-3 dagar sen och efter 17 månaders försök att bli gravid så vet jag mycket väl hur min kropp kan lura mig med alla symptom man kan tänkas få... så än vågar jag inte hoppas...

Har inga gravtester hemma men två ägglossningsstickor kvar... vet att dom ej är tillförlitliga men efter att ha suttit i 15 minuter och storgråtit så känner jag att något behöver jag göra..

tror ni att det är värt att ta ett ägglossningstest? Är så rädd att det ska visa positivt och ge mig förhoppningar trots att jag inte är gravid..

Svar på tråden BIM Mars 2019