• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Anonym (W)

Vet ej när jag har bim exakt, men är på äl+12 idag. Försökt i ca ett år och har haft två ma på rad, tar det sig den här månaden blir det tredje gången jag är gravid sedan oktober. Inga barn sedan innan. Förr hade jag hoppat över den här månaden för att inte få barn sent på året, men inser ju nu att det inte är så lätt att planera och tiden rinner iväg. Fyller 34 i år. 

Jag har känt mig så lugn efter äl den här gången. Inte alls klättrat på väggarna och inte gjort annat än räkna ner dagarna. Kanske för att jag varit så säker på att det inte kommer ta sig den här månaden. Sambon var totalt osugen sedan varannandag-försöket sist men till slut lyckades vi få till det iaf två gånger, dagen innan och 2 dagar innan äl. Även fast vi prickat helt okej så känns det så "dåligt" mot för tidigare försök.
    För någon dag sedan började jag känna av ischias (har aldrig haft det i mitt liv men det har dykt upp innan bim båda tidigare graviditeter) och en smygande trötthet. Börjat drömma massa konstiga drömmar. Idag vaknar jag och känner mig totalt utslagen. Helt obeskrivligt trött. Bara som när jag varit gravid sist. Så nu har ju ett litet hopp börjat tändas.

Vågar dock inte testa än med risk för att det är för tidigt och jag vill inte fastna i det där testträsket.. Men, nu går ju dagarna sådär långsamt igen hehe..

• hallonsaft24

Plussade i torsdags, men fick en liten blödning igår. Blev såklart jätteorolig. Men det var vara två tillfällen som det kom lite rosa på pappret. Sedan ingenting mer.

Kan det vara en sen nidblödning? Skulle haft BIM idag.

Vad tror ni?

• Smurfananna

Lägger nog ner hoppet tyvärr. Va lite rött när jag torkade på papper imorse så stoppade upp en tampong, bim +4 idag & då dök den där jävla tant röd upp...fan.. Aldrig varit sen förut & så kommer jävelen .... tar nog en grogg ikv!! Barn blir när det blir.. grattis till er andra som plussat & ni som inte har håller jag tummarna för nästa månad!! Kram. Kommer följa er här endå.

• Leos Mamma 88

Det blir nog ingen bebis för mig denna månaden. ÄL+13 idag. Negativt på ClearBlue Early. Inga känningar alls, varken på graviditet eller mensen, som ska komma på måndag.

Får hoppa in i Apriltråden istället. Grattis till er som plussat, och lycka till till er som väntar ivrigt på BIM :)

• lw12

Någon som vill analysera? Jag ser ett tydligt jättesvagt streck i verkligheten. Testet är ett Predictor early. Det är supertidigt än, tror jag är på BIM -5 eller 6. Ska ta ett nytt test om några dagar :)
  • Grumpycavat

Fick mens igår, 2 dagar för tidigt :( så jag hoppar ur tråden och önskar er som är kvar ett stort lycka till.

• lonelygirl92

Hej tjejer!

Jag hoppar in här i tråden. Hoppas det är okej!

Vi (jag) slutade med exlutena i början av februari för att börja bebisverkstad. Fick sedan första mensen 25/2 och har sen någon vecka tillbaka kört med ägglossningstester. Igår 16/3 fick jag utslag på ägglossningstestet. Vi har myst varje dag senaste veckan så hoppas hoppas hoppas att det blivit något. Vet inte riktigt när jag har BIM men antar att det är om 2 veckor? Kommer testa första gången den 28e har jag bestämt, om jag kan hålla mig.

Lycka till allesammans! Hoppas vi kan följas åt i denna resa <3

• Anonym (plupp)

Ska ha mens på tisdag och är som TOKIG på alla. Slog till min sambo idag (på armen) och skrek att jag hatade honom och var jätteupprörd, för han provocerade mig. Känner mig helt förvirrad, fattar inte vad som händer med mig. Hur kunde jag bli så arg.

Köpte pizza till honom sedan och var helt efterhängsen och kramig. 

Kanske bisarr PMS from hell?

• Gävlebo

Kul att hitta fler med Bim i mars!

Jag är på BIM +2 idag. Fick en blödning inatt. Men det beter sig inte alls som det brukar. Mycket mindre blödning och inte alls lika ont som annars.

Sett i andra trådar att det är många som haft en mindre blödning vid BIM men som ändå plussa senare. Hoppas så mycket! Detta är 5e månaden vi försöker, första barnet.

Kul att se så många plus för er andra! :D

• lonelygirl92
    Gävlebo skrev 2019-03-17 14:17:54 följande:

Kul att hitta fler med Bim i mars!

Jag är på BIM +2 idag. Fick en blödning inatt. Men det beter sig inte alls som det brukar. Mycket mindre blödning och inte alls lika ont som annars.

Sett i andra trådar att det är många som haft en mindre blödning vid BIM men som ändå plussa senare. Hoppas så mycket! Detta är 5e månaden vi försöker, första barnet.

Kul att se så många plus för er andra! :D

Åh vad jag håller alla mina tummar för dig! Vi försöker också med första barnet :)
Svar på tråden BIM Mars 2019