Vet ej när jag har bim exakt, men är på äl+12 idag. Försökt i ca ett år och har haft två ma på rad, tar det sig den här månaden blir det tredje gången jag är gravid sedan oktober. Inga barn sedan innan. Förr hade jag hoppat över den här månaden för att inte få barn sent på året, men inser ju nu att det inte är så lätt att planera och tiden rinner iväg. Fyller 34 i år.
Jag har känt mig så lugn efter äl den här gången. Inte alls klättrat på väggarna och inte gjort annat än räkna ner dagarna. Kanske för att jag varit så säker på att det inte kommer ta sig den här månaden. Sambon var totalt osugen sedan varannandag-försöket sist men till slut lyckades vi få till det iaf två gånger, dagen innan och 2 dagar innan äl. Även fast vi prickat helt okej så känns det så "dåligt" mot för tidigare försök.
För någon dag sedan började jag känna av ischias (har aldrig haft det i mitt liv men det har dykt upp innan bim båda tidigare graviditeter) och en smygande trötthet. Börjat drömma massa konstiga drömmar. Idag vaknar jag och känner mig totalt utslagen. Helt obeskrivligt trött. Bara som när jag varit gravid sist. Så nu har ju ett litet hopp börjat tändas.
Vågar dock inte testa än med risk för att det är för tidigt och jag vill inte fastna i det där testträsket.. Men, nu går ju dagarna sådär långsamt igen hehe..