• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Mammamiao

Lite molvärk till och från. Sen har mina bröst börjat ömma (men kan ju såklart vara innan mens).. men det jag reagerar på mest är att jag idag är täppt i näsan och frusen. Fryser som en kamel på Antarktis. Så var det halva graviditeten sist!!! Så hoppas verkligen oå ett plus. Har varit lite illamående och det brukar af inte heller vara. Så hoppas!!

Själv?

Micka! skrev 2019-03-19 11:35:08 följande:

Kul, ja det får vi hoppas, har du några symtom?

Jobbigt den här sista veckan innan bim..... Sån väntan

• fannylinnea

Enligt flo har jag 6 dagar till bim. Känner inget speciellt. Hårda bröstvårtor och lite illamående men det är som vanligt innan mens. Blir typ skengravid varje månad efter alla dessa försök :?) Jag låg liksom precis och storböalade för jag såg en video på en kvinna och en barnkör som sjöng ?i en värld full av liv? från lejonkungen. SUCK!

• Micka!
    Mammamiao skrev 2019-03-19 12:16:38 följande:

Lite molvärk till och från. Sen har mina bröst börjat ömma (men kan ju såklart vara innan mens).. men det jag reagerar på mest är att jag idag är täppt i näsan och frusen. Fryser som en kamel på Antarktis. Så var det halva graviditeten sist!!! Så hoppas verkligen oå ett plus. Har varit lite illamående och det brukar af inte heller vara. Så hoppas!!

Själv?

Jag har bara känt av molande mensvärk, och fått lite finnar tråkigt nog.... När ska du testa? Sist testade jag 3 dagar innan bim och då visade det plus... Och då kände jag mig gravid och var rätt säker på att det var så!
  • Mammamiao

Jag testade 4-5 dagar innan sist i och med att jag fick nidis. Försöker skjuta på det varje dag så man kommer så nära bim som möjligt, för att inte bli besviken. Men svårt att hålla sig ju. Från och med imorgon kan man ju testa med ett cb digital (6 dagar innan bim kan man testa med det). Men vill ändå försöka hålla mig till i helgen tidigast.

Själv?

Molande värk låter ju lovande, brukar du ha det innan bim?

Hur känner du denna gången? Jag känner mig typ gravid, men vågar inte hoppas för mycket :)

Micka! skrev 2019-03-19 14:22:47 följande:

Jag har bara känt av molande mensvärk, och fått lite finnar tråkigt nog.... När ska du testa? Sist testade jag 3 dagar innan bim och då visade det plus... Och då kände jag mig gravid och var rätt säker på att det var så!

• Ilseli

Nu lämnar jag tråden efter mitt plus <3 Stort lycka till alla ni andra och grattis till er som plussat

BiM- lista  

1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar81, MaoaM, Anonym (Syskonlängtan), Rhubarb82  

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis  

3/3 Eveh  

4/3 Minnie768, Liit  

5/3 Editb  

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90, Förälskadilivet, oktoberflicka93  

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90, Mumin4, Mariapalnerar3an2  

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90  

9/3 Siri88, höstmamma, babymys, Anonym (Envis mysare), z19  

10/3 Kakan32, Senistarten, Jsv17  

11/3 Geranium, RedAngel, Vite, Mela88 

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, jamåduleva, Mosigos, Smurfananna  

13/3 evi82, Anonym (vill ha), milow16 

14/3 Anonym (Milla), niiskuneiti, Enmsik, Ok1020 

15/3 Em0ma, Kajsan86  

16/3 Hallonsaft24, Kstadtjej87, Tirin  

17/3 Ängelby  

18/3 Grumpycavat, Räkan123, Leos Mamma 88, Lyra78 

19/3 Silent 

22/3 Hallonpaj, lw12, mangon 

23/3 Nicciz, llindizz 

24/3 ETOVA  

25/3 Swn, fannylinnea, bibimbap 

28/3 Miss XXX  

26/3 Malin888, Ladyballistic, Desire223 

29/3 Agronomen  

30/3 lena2019 

31/3 vwmamman  

PLUS - lista;  

23/2 Elinanorden bim -5  

26/2 MaoaM bim -4  

26/2 Editb bim -6  

26/2 Liit bim -6  

28/2 Funderar81 bim -1  

28/2 Love5 bim -2  

28/2 Anonym (Syskonlängtan) bim -1  

1/3 frugr95 bim -6  

3/3 QueenS bim-4  

4/3 Birdiz bim-2  

4/3 Lejon90 -3 

6/3 jamåduleva bim-6 ÄL+9 

8/3 Anonym (Senistarten) -2 

9/3 Förälskadilivet

14/3 Hallonsaft24 ÄL+12 BIM-2 Ilseli ÄL + 11

• cookaholic97

Hjälp mig.. har bim på torsdag, testade idag (gravkollen) och det såg stennegativg ut. Är det kört? Har varit febrig, haft molvärk i magen, spänningar i brösten och varit jättetrött.. prickade ägglossningen felfritt och dubbelkollade med både clearblue digitala äl test men också gravkollens.. har legat och bölat i 30 min för att jag är rädd att jag inte är gravid.. synpunkter? tankar? någonting??

• Mammamiao

För vissa visar det inte förrän efter bim. Så var inte ledsen, andas ut och vänta några dagar till. :) kan ju visa annorlunda då :)

cookaholic97 skrev 2019-03-19 20:28:21 följande:

Hjälp mig.. har bim på torsdag, testade idag (gravkollen) och det såg stennegativg ut. Är det kört? Har varit febrig, haft molvärk i magen, spänningar i brösten och varit jättetrött.. prickade ägglossningen felfritt och dubbelkollade med både clearblue digitala äl test men också gravkollens.. har legat och bölat i 30 min för att jag är rädd att jag inte är gravid.. synpunkter? tankar? någonting??

• Micka!
    Mammamiao skrev 2019-03-19 14:51:05 följande:

Jag testade 4-5 dagar innan sist i och med att jag fick nidis. Försöker skjuta på det varje dag så man kommer så nära bim som möjligt, för att inte bli besviken. Men svårt att hålla sig ju. Från och med imorgon kan man ju testa med ett cb digital (6 dagar innan bim kan man testa med det). Men vill ändå försöka hålla mig till i helgen tidigast.

Själv?

Molande värk låter ju lovande, brukar du ha det innan bim?

Hur känner du denna gången? Jag känner mig typ gravid, men vågar inte hoppas för mycket :)

Väntar nog tills någon dag innan bim, sist när jag blev gravid gick jag spottings 6 dagar innan bim som sedan försvann 3dagar innan, då kände jag mig säker på att det var något tillsammans med den tidiga mensvärken.

Brukar inte ha mensvärk så tidigt som ca 5 dagar efter ägglossning utan i en normal cykel kommer den typ någon dag innan mensen.

Så får se.... Har ett jättekänsligt test hemma, som är från sjukhuset i samband med ett ma jag hade i januari.... Kontrollerade aldrig med det efter då, utan ett vanligt, sedan har jag haft en mens efter det.

Vågar inte heller hoppas för mycket....
  • EliMil

Testade morse då cykeln inte är som den ska. Vissa symtom finns. Men såklart helt blankt :(

Ledsen och förvirrad. Vad håller min cykel på med?? Borde fått min mens för 2v sedan. Men har ju som tidigare nämnt inte märkt nån äl heller. Så frustrerande. Men det är väl inget annat att göra än att bara vänta och vänta tills man märker antingen äl eller mens.

• cookaholic97

Ingenting va? Har BIM imorgon, har bölat i tre dagar nu, har för många symptom så jag var helt säker på att detta var vår månad. Men jag fick precis som en brun flytning som innan jag ska ha mens, så jag är jätterädd nu. Vad tror ni?
Svar på tråden BIM Mars 2019