• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Ilseli

Tack alla för ert fina engagemang och stöd i allas kamp att få till det där fina plusset. Idag var det min tur <3

• Nicciz
    Ok1020 skrev 2019-03-14 09:23:19 följande:

Tack, men det känns alldeles för långt bort, varje månad som går gör mig så himla deppig, är inte ens samma person längre. Har haft ett komplicerat förflutet och längtat efter barn nu i 10 år. Blivit gravid 1 gång och dåvarande exet skrattade åt mig när jag fick missfall. Han sa att han skulle lämna landet om jag behöll och blev rätt glad när det sket sig. Nu 10 år senare har han och alla som sagt att dom VERKLIGEN INTE vill ha bar .. just barn. Jag har slösat 10 år på folk som trodde skulle ge mig ett bra liv och barn. Nu när man verkligen vill försöka på riktigt och hittat någon som vill lika mkt så nej nej, då får det verkligen inte. Livet ironi. Ursäkta min bitterhet men idag är jag inte rolig.

Har full förståelse för att det känns deppigt och motigt. Se det inte som att du har slösat 10 år, det har varit en erfarenhet och du har lärt mig mycket av det. Att exet skrattade vid missfall måste ha gjort ont då, men även idag. Skriv gärna direktmeddelanden till mig så kan vi skriva mer och jag ska försöka peppa dig och komma med tips och råd. Du behöver pepp och finns glädjen igen nu när allt är motigt!
  • Lyra78

Stort grattis ni som plussat!

Själv är jag så himla ledsen. Jag kunde inte låta bli att testa i förrgår, på +9, och fick ett svagt streck! Men både igår och idag helt blankt och tempen som sjunkit, så nu sitter jag här och har superont och väntar bara på att börja blöda. Tror inte jag nånsin kommer att testa tidigt igen Rynkar på näsan
    I morgon möhippa åt en kompis hela dagen och vet inte hur jag ska orka...

• EliMil

Härligt med fler plus, grattis!

Själv vet jag att jag inte kan räkna på mitt ursprung bim datum 12e då äl troligen kom senare. Men nu när det datumet passerat inser inte hjärnan att jag borde ha nytt bim datum utan min hjärna har tänt världens största hopp om att det nu tagit sig.

Hoppas så att det gjort det, annars kommer den kraschen bli tuff sen.

• Anonym (plupp)

Har också en känsla av att det "tagit sig" denna gång. Men egentligen är mina symtom bara liiiite tunga bröst, men känns knappt nåt och molvärk.

Fast idag, på äl+8 har jag värk i svanken/ländryggen. Kan dock va för jag har nån sorts infektion i kroppen (torrhosta och sjukdomsmatthet).

• Anonym (plupp)
    EliMil skrev 2019-03-15 19:07:19 följande:

Härligt med fler plus, grattis!

Själv vet jag att jag inte kan räkna på mitt ursprung bim datum 12e då äl troligen kom senare. Men nu när det datumet passerat inser inte hjärnan att jag borde ha nytt bim datum utan min hjärna har tänt världens största hopp om att det nu tagit sig.

Hoppas så att det gjort det, annars kommer den kraschen bli tuff sen.

Ja det var alltså till dig inlägget ovan var riktat.
  • EliMil
    Anonym (plupp) skrev 2019-03-15 19:19:03 följande:

Har också en känsla av att det "tagit sig" denna gång. Men egentligen är mina symtom bara liiiite tunga bröst, men känns knappt nåt och molvärk.

Fast idag, på äl+8 har jag värk i svanken/ländryggen. Kan dock va för jag har nån sorts infektion i kroppen (torrhosta och sjukdomsmatthet).

Den där värken i svanken/ländryggen har jag också haft i några dagar. Hoppas för oss båda att det är tecken på graviditet:)
  • Anonym (AS)

Jag har BIM 28/3. Får jag vara med?

Tog ovitrelle för två dagar sedan. Har haft ca 30 BIM med negativa tester så min hjärna tänker bara ?varför skulle det hända nu??

Jag har dock i princip varit tyst om alla mina försök hittills så nu vill jag göra något annorlunda.

• Anonym (plupp)
    EliMil skrev 2019-03-15 20:57:54 följande:
    Den där värken i svanken/ländryggen har jag också haft i några dagar. Hoppas för oss båda att det är tecken på graviditet:)
    Ja hoppas! :)
Svar på tråden BIM Mars 2019