Ok1020 skrev 2019-03-14 09:23:19 följande:
Tack, men det känns alldeles för långt bort, varje månad som går gör mig så himla deppig, är inte ens samma person längre. Har haft ett komplicerat förflutet och längtat efter barn nu i 10 år. Blivit gravid 1 gång och dåvarande exet skrattade åt mig när jag fick missfall. Han sa att han skulle lämna landet om jag behöll och blev rätt glad när det sket sig. Nu 10 år senare har han och alla som sagt att dom VERKLIGEN INTE vill ha bar .. just barn. Jag har slösat 10 år på folk som trodde skulle ge mig ett bra liv och barn. Nu när man verkligen vill försöka på riktigt och hittat någon som vill lika mkt så nej nej, då får det verkligen inte. Livet ironi. Ursäkta min bitterhet men idag är jag inte rolig.
Har full förståelse för att det känns deppigt och motigt. Se det inte som att du har slösat 10 år, det har varit en erfarenhet och du har lärt mig mycket av det. Att exet skrattade vid missfall måste ha gjort ont då, men även idag. Skriv gärna direktmeddelanden till mig så kan vi skriva mer och jag ska försöka peppa dig och komma med tips och råd. Du behöver pepp och finns glädjen igen nu när allt är motigt!