• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Cis
    frugr95 skrev 2019-02-23 10:16:46 följande:

Förstår att du längtar <3 det är jättetufft att ha varit gravid och det inte gått vägen.. du måste lägga ut dina test! :D så spännande att inte veta fast olidligt haha

Ja det är tufft faktiskt. Men allt sker av en mening. Jag hoppas det går vägen denna gången. Ska lägga ut bilder på mina test sen :D ja visst är det olidligt. Min sambo tycker vi ska vänta att testa tills typ bim +7 *dör av skratt*
  • Siri88

Idag fick jag glad gubbe på äl-testet! Trodde nästan inte den skulle komma! Vi hade sex igår också blir det att få till det både idag, imorgon och övermorgon, så hoppas vi att det tar sig denna månad. Ska också köra igång med progesterAll om någon dag. Dock orolig, har inte det klassiska ägglossningssekretet. Bain 9/3 :)

• MaoaM
    Elinanorden skrev 2019-02-23 09:08:23 följande:

Kunde inte hålla mig , har bim 1/3. Tog först ett test som visade super svagt possitivt , tog sen ett digitalt på samma urin och fick detta resultat !

Åhååå Grattis! Va roligt!!!

Jag testade i morse och fick blankt nej hehe Blev sjukt nerjobbad av det och kommer fortsätta testa hela veckan ändå säkert. Är ju öm i magen och ibland värker det till i ena bröstet. Jag vill med ! :D
  • Jsv17
    Elinanorden skrev 2019-02-23 09:08:23 följande:

Kunde inte hålla mig , har bim 1/3. Tog först ett test som visade super svagt possitivt , tog sen ett digitalt på samma urin och fick detta resultat !

Stort Grattis!!!
    Pojke 9-12-17
  • Elinanorden
    MaoaM skrev 2019-02-23 10:37:48 följande:

Åhååå Grattis! Va roligt!!!

Jag testade i morse och fick blankt nej hehe Blev sjukt nerjobbad av det och kommer fortsätta testa hela veckan ändå säkert. Är ju öm i magen och ibland värker det till i ena bröstet. Jag vill med ! :D

Håller tummarna! Inte kört för det, vissa plussar tidigt vissa sent !
  • MaoaM
    Elinanorden skrev 2019-02-23 11:09:35 följande:

Håller tummarna! Inte kört för det, vissa plussar tidigt vissa sent !

Tack! Ja än ger jag inte upp :)

Vad har du för Bf?
  • babymys

Aaaalltså seriöst....jag är inne på 9e dagen med blinkande CB smiley. Jag har fattat så mycket att man kan ha låg LH stegring och att det faktiskt kan ta flera dagar innan man får fast gubbe...men 9 dagar liksom... ingen som har erfarenheter av detta? Börjar bli lite orolig... Rynkar på näsan

• frugr95
    babymys skrev 2019-02-23 11:27:17 följande:

Aaaalltså seriöst....jag är inne på 9e dagen med blinkande CB smiley. Jag har fattat så mycket att man kan ha låg LH stegring och att det faktiskt kan ta flera dagar innan man får fast gubbe...men 9 dagar liksom... ingen som har erfarenheter av detta? Börjar bli lite orolig... 

Men du gjorde väl ett bryt i testandet? Försökte hitta den kommentaren men hittar den inte! När började du testa, villed cd och vilken cd är du på nu? Har du regelbunden cykel?
  • ETOVA
    Cis skrev 2019-02-23 09:22:16 följande:

Någon som har symtom ännu? Vet att det är supetidigt för de flesta här men jag och några fler har ju bim precis i början av mars. Hur går det för er? Jag hade ägglossning 15 feb. Fick ömma bröstvårtor redan den 21 feb och igår började kramperna i tjejmagen och idag har jag nästan ont hela tiden. Dessutom är jag varm som en kamin sen igår och är rosig om kinderna sen några dagar. Varit likadant tidigare graviditeter. Så hoppas hoppas jag inte är skengravid.

Jag hade förmodligen ägglossning ca 16:e (enligt appen- tog inga test/ temp), åt även Ipren 10 dagar så lite oklart im det ens blev nån äl, men hursomhelst har jag varit riktigt riktigt trött tre dagar i rad, 20, 21, 22 feb alltså till igår. Idag är jag piggare (vilket jag är glad för eftersom jag ska åka Vasaloppet imorgon hehe ) Kan trötthet så tidigt vara ett symptom? Bim 2/3.
  • KajsaLouise
    babymys skrev 2019-02-23 11:27:17 följande:

Aaaalltså seriöst....jag är inne på 9e dagen med blinkande CB smiley. Jag har fattat så mycket att man kan ha låg LH stegring och att det faktiskt kan ta flera dagar innan man får fast gubbe...men 9 dagar liksom... ingen som har erfarenheter av detta? Börjar bli lite orolig... 

I december hade jag också 9 dagar med blinkande smiley. Därefter gav jag upp. Dagen jag gav upp fick jag vita flytningar och några dagar senare ytterligare blev flytningarna jätterikliga med stora vita klumpar. Lite snuskigt! :P Mensen kom tidigare än beräknat den månaden. Testade med billiga äl-stickor också och på den 7e dagen med lilla blinkis så såg jag en stegring, men det blev aldrig positivt. Jag brukar ha flera dagar med blinkande gubbe normalt, men 9 var ett extremfall. Vet faktiskt inte vad som hände där! Antagligen blev det nån vajsing med kroppen...
Svar på tråden BIM Mars 2019