• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • MaoaM

Idag känns det som att jag ska få mens, har sån mensvärk :( den ska ju inte komma förrän om 5 dagar. Brukar inte ha mensvärk så här långt före. Absolut max en dag före.

• frugr95
    MaoaM skrev 2019-02-24 08:34:56 följande:

Idag känns det som att jag ska få mens, har sån mensvärk :( den ska ju inte komma förrän om 5 dagar. Brukar inte ha mensvärk så här långt före. Absolut max en dag före.

Det är ju knäppt att allt som tyder på mens även kan tyda på graviditet haha.. hur kände du med de två andra graviditeterna? Hade du tidiga symtom dä?:)
  • frugr95
    frugr95 skrev 2019-02-23 08:29:05 följande:

Jag behöver lite råd... hade ÄL enligt appen och testerna CD 16 och är på CD 19 idag. Men när jag vaknade och gick för att kissa så blöder jag idag? Klarrött blod. Ska ha trosskydd och se hur det blir under dagen! Någon som vet varför??? Aldrig haft såhär förut :( kan tillägga att jag haft ÄL varje månad sen november men denna månaden är första gången vi haft sex under ÄL.

Jahapp?? Fattar ingenting. Jag har haft trosskydd hela dagen och hade absolut inte kunnat ha tampong. Men det kom ändå klarrött blod pytte hela dagen och idag med. Kan väl verkligen inte vara nidblödning men vad annars?! Hatar när kroppen beter sig annorlunda :/
  • MaoaM
    frugr95 skrev 2019-02-24 09:23:43 följande:

Det är ju knäppt att allt som tyder på mens även kan tyda på graviditet haha.. hur kände du med de två andra graviditeterna? Hade du tidiga symtom dä?:)

Nej minns inte så här värk, hade mer ilande smärta om jag reste mig för fort eller skrattade när jag låg ner. Och lite vredesutbrott hehe
  • Jsv17

Äl-testen är inte starkare ännu, men nu går det att se teststrecket iaf (jag tillhör kategorin som knappt har ett streck alls förrän några dagar innan äl) och igår började jag få rikligt med äl-flytningar så nu händer det ÄNTLIGEN nåt haha Jag får tidigast äl-flytningar 4-5 dagar innan äl så då är det ju iaf på G...

Min man är så himla go, när jag sa till honom att nu får vi nog dra igång det här varannan dag liggandet (bebisverkstaden är ju sååå romantiskt haha) så blev han jättepepp och när jag kom ner efter att jag lagt sonen hade han ordnat med kex, ost, alkholfritt bubbel och tänt ljus... <3 Han sa att han tyckte vi skulle iaf försöka göra det mysigt och romantiskt, och DET är verkligen stort för honom, är inte den där romantiska typen i vanliga fall

Pojke 9-12-17
  • MaoaM
    frugr95 skrev 2019-02-24 09:30:22 följande:

Jahapp?? Fattar ingenting. Jag har haft trosskydd hela dagen och hade absolut inte kunnat ha tampong. Men det kom ändå klarrött blod pytte hela dagen och idag med. Kan väl verkligen inte vara nidblödning men vad annars?! Hatar när kroppen beter sig annorlunda :/

Kan det vara mellanblödning, jag killgissar bara hehe

Jag har aldrig haft det så vet inte hur det ser ut, inte mkt hjälp härifrån
  • frugr95
    MaoaM skrev 2019-02-24 09:40:40 följande:

Hmm.. Tack ändå för killgissningen <3
  • frugr95
    MaoaM skrev 2019-02-24 09:40:40 följande:

Hmm.. Tack ändå för killgissningen <3
  • höstmamma

BIM LISTA

1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar, MaoaM, Anonym (syskonlängtan)

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis

3/3 Eveh

4/3 Minnie768, Liit

5/3 Editb, CH90, NervösAnonym, babymys

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika

9/3 Siri88, höstmamma

10/3 Kakan32 , Senistarten, Jsv17

11/3 Geranium

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, RedAngel, jamåduleva

13/3 evi82, Tirin

14/3 Anonim(Milla)

15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123

16/3 Hallonsaft24

17/3 Ängelby

18/3 Grumpycavat

23/3 Nicciz

26/3 Malin888

Pluslista;

Elinanorden

• Funderar81
    Cis skrev 2019-02-24 05:20:20 följande:

Vad innebär att bli triggad? Har du varit gravid tidigare? Vissa känner ju ingen alls innan bim. :) som en bekant till mig, hade det inte varit för enorma bröst i v 18 hade hon fortfarande inte känt något! Haha!

Hejsan, nej har inte varit gravid förr, så har inget att jämföra med. Trigger är en HCG-spruta som man kan få för att sätta igång ÄL. Istället för att vänta på naturliga hcg-stigningen ger man en jätteboost för att va hundra på ÄL. Detta inför insemination. Jag är singel. :)
Svar på tråden BIM Mars 2019