• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Malin888
    Elinanorden skrev 2019-02-23 09:31:29 följande:

Ja det är första barnet, så spännande! Hade ägglossning den 12/2 :)

GRATTIS!!!!!!!!
  • Malin888
    Cis skrev 2019-02-23 09:22:16 följande:

Någon som har symtom ännu? Vet att det är supetidigt för de flesta här men jag och några fler har ju bim precis i början av mars. Hur går det för er? Jag hade ägglossning 15 feb. Fick ömma bröstvårtor redan den 21 feb och igår började kramperna i tjejmagen och idag har jag nästan ont hela tiden. Dessutom är jag varm som en kamin sen igår och är rosig om kinderna sen några dagar. Varit likadant tidigare graviditeter. Så hoppas hoppas jag inte är skengravid.

Jag har bim 1/3 men känner redan att det är kört. Nästa bim 26/3

Kommer börja äta mer näringstillskott epaglandin tex nu
  • Elinanorden
    MaoaM skrev 2019-02-23 11:23:59 följande:
    Tack! Ja än ger jag inte upp :)

Vad har du för Bf?
    Har Bf 8 november om jag tänkt rätt :)
  • babymys
    frugr95 skrev 2019-02-23 11:32:38 följande:
    Men du gjorde väl ett bryt i testandet? Försökte hitta den kommentaren men hittar den inte! När började du testa, villed cd och vilken cd är du på nu? Har du regelbunden cykel?
    Nej jag har inte pausat testandet, har testat varje dag sen förra torsdagen :/ testar med cb dubbel hormonindikator och har mer eller mindre alltid en 28 dagars cykel...
  • frugr95
    babymys skrev 2019-02-23 12:16:25 följande:

Nej jag har inte pausat testandet, har testat varje dag sen förra torsdagen :/ testar med cb dubbel hormonindikator och har mer eller mindre alltid en 28 dagars cykel...

Jaha okej.. jag som missuppfattat isåfall :) det är ju med 10 stickor så kör slut på dem. Men testa med billiga tester vid sidan om tycker jag! Kan ju vara så att du har en låg LH ökning som testerna inte kan känna av som MAX och därför ger dig den blinkande. När var din BIM? Ligg varannan dag under tiden och sen om det inte tagit sig kör båda testerna nästa månad! <3
  • babymys
    KajsaLouise skrev 2019-02-23 11:38:20 följande:
    I december hade jag också 9 dagar med blinkande smiley. Därefter gav jag upp. Dagen jag gav upp fick jag vita flytningar och några dagar senare ytterligare blev flytningarna jätterikliga med stora vita klumpar. Lite snuskigt! :P Mensen kom tidigare än beräknat den månaden. Testade med billiga äl-stickor också och på den 7e dagen med lilla blinkis så såg jag en stegring, men det blev aldrig positivt. Jag brukar ha flera dagar med blinkande gubbe normalt, men 9 var ett extremfall. Vet faktiskt inte vad som hände där! Antagligen blev det nån vajsing med kroppen...
    tack för att du delade med dig! :) huuum, okej då kanske jag räkna med att äl inte hände denna månaden då?... åååh så tråkigt alltså Rynkar på näsan spelar det någon roll om man kollar på cd stickan och inte bara resultatet på fönstret? för teststrecket har blivit starkare på stickan dom senaste dagarna, nästan lika starkt som kontrollstrecket...
  • KajsaLouise
    babymys skrev 2019-02-23 12:29:31 följande:

tack för att du delade med dig! :) huuum, okej då kanske jag räkna med att äl inte hände denna månaden då?... åååh så tråkigt alltså  spelar det någon roll om man kollar på cd stickan och inte bara resultatet på fönstret? för teststrecket har blivit starkare på stickan dom senaste dagarna, nästan lika starkt som kontrollstrecket...

Jag tror att jag har ett ganska litet fönster varje månad som jag kan se den fasta gubben. Testade t.ex. i onsdags morse och den blinkade. Testade sedan igen på eftermiddagen då ett billigt test visade ganska starkt och då blev gubben fast. I torsdags testade jag igen med CB men med en gammal mätare. Då blev det en 0:a. Jag har fattar det som att CB ska kunna hitta en fast glad gubbe även om man inte testat med samma mätare flera dagar i rad, men helt säker är jag inte. Jag tror att du kan ha haft äl men att stegringen var så kort att du missade den. Har teststrecket blivit starkare så kan det ju faktiskt bara vara så! Hoppas på det! :) Ska också tillägga att min kropp inte riktigt varit i fas under hösten, så att det blev som det blev för mig kan ha med min obalans av hormoner att göra.
  • Funderar81
    vwmamman skrev 2019-02-22 17:22:41 följande:
    hehe ja å jag har bestämt att vänta me å testa till typ bim +1 eller +2..
    Jag fick en trigger denna gången, så får absolut inte testa för tidigt. Skulle vara sååå tråkigt att först få positivt och sen negativt två dagar senare... Så nu väntar jag ut detta.

Inte ett enda symtom än. Seeeegt!!
  • Funderar81
    Cis skrev 2019-02-23 09:22:16 följande:

Någon som har symtom ännu? Vet att det är supetidigt för de flesta här men jag och några fler har ju bim precis i början av mars. Hur går det för er? Jag hade ägglossning 15 feb. Fick ömma bröstvårtor redan den 21 feb och igår började kramperna i tjejmagen och idag har jag nästan ont hela tiden. Dessutom är jag varm som en kamin sen igår och är rosig om kinderna sen några dagar. Varit likadant tidigare graviditeter. Så hoppas hoppas jag inte är skengravid.

Oj men grattis! Härligt få så tydliga tecken!
    Jag har inga symtom alls. Har Bim 1a mars. Förra cykeln blev jag jättevarm och supertrött ett par dagar, men sen kom mensen precis som den brukar.
    Denna gången blev jag triggad, vilket borde ge massa symtom, men har inte fått nåt. Heller inte av progesteronvagitorier, som många blir helt PMSiga av. Får snällt vänta till mars före jag testar nåt...
  • Malin888

BIM LISTA

1/3 , vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar, MaoaM

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis

3/3 Eveh

4/3 Minnie768, Liit

5/3 Editb, CH90, NervösAnonym, babymys

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika

9/3 Siri88

10/3 Kakan32 , Senistarten, Jsv17