KajsaLouise skrev 2019-02-23 13:01:10 följande:
Jag tror att jag har ett ganska litet fönster varje månad som jag kan se den fasta gubben. Testade t.ex. i onsdags morse och den blinkade. Testade sedan igen på eftermiddagen då ett billigt test visade ganska starkt och då blev gubben fast. I torsdags testade jag igen med CB men med en gammal mätare. Då blev det en 0:a. Jag har fattar det som att CB ska kunna hitta en fast glad gubbe även om man inte testat med samma mätare flera dagar i rad, men helt säker är jag inte. Jag tror att du kan ha haft äl men att stegringen var så kort att du missade den. Har teststrecket blivit starkare så kan det ju faktiskt bara vara så! Hoppas på det! :) Ska också tillägga att min kropp inte riktigt varit i fas under hösten, så att det blev som det blev för mig kan ha med min obalans av hormoner att göra.
Cykeln denna månaden verkar i alla fall helt koko men jag hoppas att det är så som du säger - att jag helt enkelt har missat att mäta peaken/äl ! Jag har kanske haft ett ovanligt litet fönster denna gången, gudarna vet... sjukt frustrerande i alla fall

Jag har känt hur det har slitigts och dragits i äggstockarna och haft "mensvärk" direkt efter mensen och fram till i ons/tors. Nu kittlas det bara i bröstvårtorna haha annars ingenting. Ahhh, jaja får väl förmodligen bara invänta den dumma mensen ännu en gång.