Anonym (Senistarten) skrev 2019-02-24 19:19:27 följande:
oj vad du äter mycket medicin! Vad sägs om att du tar hand om ditt mående först.... Att ta hand om ett småbarn är ganska jobbigt.
Ta inte illa upp men jag blir lite orolig.
Läste du hela min text?
Just den delen att jag är mamma till tvillingar födda 2007? Så jag vet ju iofs inte hur det är att ta hand om 1 litet barn. Men däremot 2 st, samtidigt.
Förlåt, vill inte alls verka otrevlig men vad sägs om att ibland bara vara tyst eller åtminstone fråga varför saker och ting är som dom är?!
Egentligen borde jag inte bjuda på verkligheten och sanningen men jag har en medfödd bindvävsdefekt som ger mig MYCKET smärta.
Och det kommer jag få leva med livet ut.
Jag har 2 barn idag som jag har gett en bra och stabil uppväxt såhär långt. Ingen har någonsin haft något att invända på mina barns väl och ve.
De har utvecklats väl både fysiskt och mentalt. De har fina omdömen i skolan och senaste hälsoundersökningen gick galant.
Dock ska de på bedömning för tandställning om ca 2 v, eller eg bara den ena tvillingen som ev äri behov av det men tvillingar kallar man alltid tillsammans i denna regionen visst oavsett.
Men detta tror jag inte beror på mina mediciner heller. Trots att jag åt en hel del när jag låg inlagd från v26 med dom för de höll på att ramla ut, men det pga min bindvävsdefekt som man då inte visste om då.
Men det gör man ju nu och kan då agera preventivt för att undvika att samma sak ska ske igen.
Frågor?