• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • babymys
    Grumpycavat skrev 2019-02-26 13:29:36 följande:
    Det tycker jag verkligen att du ska göra. Och ja, man stiger faktiskt upp på morgonen med lite lättare steg. Jag är själv extremt morgontrött. men senast imorse tänkte jag "Äh, nu går jag upp, jag får ju testa med monitorn direkt" haha. 

Men ingen stegring ännu, fortfarande "Låg" på cykeldag 9. 

Det är ju inte konstigt alls egentligen, stegringen bör komma först i slutet av veckan, kanske i början av nästa. 

Men det hade varit kul om den ändrade sig snart. :)
    Haha jag kan inte längre klaga på killens alla saker och gadgets i alla fall. "Boys and their toys"...tssss han slår inte mig och mina ju sjuttioelva ting och tang, appar, tester, tabletter, termometrar, ja gudarna vet hur många saker jag har för att ha koll och maximera fertiliteten. Han kommer väl rulla med ögonen tills dom fastnar när jag väl har köp hem en monitor också hahaDrömmer 

din stegring kommer nog snart! och uppdatera please :) 

• babymys
    Editb skrev 2019-02-26 17:29:33 följande:
    Är på bim -6 idag. Kan detta tolkas som något mer än negativt? Vågar inte hoppas.
    tycker det ser positivit ut!! Hjärta
    Har du tagit nytt test i dag?
  • RedAngel
    Liit skrev 2019-02-27 02:21:34 följande:

Jag vart så kissnödig nu under natten, så jag tänkte att det kanske är smartare att testa nu än på morgonen.

Jag tycker mig se en svag stegring! Men ska avvakta till fredag nu med testande :)

Lägger upp gårdagens och dagens (nattens :?D )

Editb skrev 2019-02-27 07:37:33 följande:

Har legat vaken halva natten och tänkt att det kanske var fel på testet jag tog igår. När jag klev upp nu på morgonen tog jag 3 st. till, alla med samma resultat. Tillslut vågade jag mig på det digitala. Vilken lycka! 

Nu håller jag tummarna för många fler pluss i denna tråden! 

Häärligt!!! Graattis! <3 (När var era BIM?)
  • babymys
    CH90 skrev 2019-02-26 16:18:15 följande:
    Har lite samma just nu! Hade ÄL i lördags, enligt test och NC. Nu har jag haft känningar i magen, inte riktigt som mensvärk, men nästan- från och till. Och spända bröst också! Känns sjukt för tidigt, men hoppas ju på det bästa nu :)
    Då har vi ju haft äl samma dag, iiiiii!! Så spännande! Drömmer Igår var det som sagt samma för mig - mensvärk fast ändå inte. Värken pendlade mellan äggstockarna, jag höll på att dö av värmeslag. Har provat det där med att tempa sig och jag har fortfarande inte direkt fattat hur det funkar men min normal temp ligger på 36,5 verkar det som och i morse låg den på 36,7. Vet inte om det spelar någon roll haha men vad gör man inte för att överanalysera lite mer :P

Hur mår du idag?
  • babymys
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-02-26 19:12:15 följande:
    Min erfarenhet är symtom som kommit ca en vecka efter äl, en vecka innan bim, senast förra månaden när jag fick missfall så blev mina bröst sjukt ömma. Men även ryggont långt ner. Har loggat mina cykler i snart 1,5 år och det är väl den där jäkla molvärken som jag tycker är lurigast. Den känner jag mellan äl och bim nästan varje cykel.
    Usch tråkigt med ma :( ja, det är som du säger...den här jäkla molveärken alltså, jag blir inte klok på den. Jag äter ju folsyra också (har gjort det i två månader) och jag har hört att man kan känna av sin äl starkare, vilket stämmer för mig, men det kanske förstärker andra saker som händer i kroppen också, gravid eller inte gravid, genom hela cykeln? Idag har jag bara ömma bröstvårtor huhuDrömmer  
  • babymys
    Liit skrev 2019-02-27 02:21:34 följande:

Jag vart så kissnödig nu under natten, så jag tänkte att det kanske är smartare att testa nu än på morgonen.

Jag tycker mig se en svag stegring! Men ska avvakta till fredag nu med testande :)

Lägger upp gårdagens och dagens (nattens :?D )

åååååh! grattis!! Hjärta
  • Malin888
    Swn skrev 2019-02-27 08:58:03 följande:

Hej alla! Hoppar in här från februari tråden om det är okej. Mensen kom idag så nu ställer jag om och tar nya tag.

Kul att se att det redan är plus i tråden :) grattis!

Lets go :)
  • niiskuneiti

Hej,

jag tänkte nu efter många månader komma med i en tråd. Försök nr 16. Om två veckor har vi tid att på påbörja utredning, på BIM faktiskt den 14e mars :)

BIM - lista

1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar, MaoaM, Anonym(syskonlängtan), Rhubarb82

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis

3/3 Eveh

4/3 Minnie768, Liit

5/3 Editb, NervösAnonym,

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90, Förälskadilivet

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90

9/3 Siri88, höstmamma, babymys

10/3 Kakan32, Senistarten, Jsv17

11/3 Geranium, RedAngel

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, jamåduleva

13/3 evi82, Tirin

14/3 Anonim(Milla), niiskuneiti

15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123

16/3 Hallonsaft24, Kstadtjej87

17/3 Ängelby

18/3 Grumpycavat

23/3 Nicciz

25/3 swn

26/3 Malin888, Ladyballistic

27/3 Annaaa

PLUS lista;

23/2 Elinanorden bim -5

26/2 MaoaM bim -4

27/2 Edith

27/2 Liit

• Anonym (längtar sååå)

hej har en fundering...

vet attl test mäter ett hormon. som även finna när man är gravid.

vet att ett ältest aldrig kan garantera en graviditet utan då ska man ta gravtest.

MEN. hade massa älteter hemma. är på bim -2...

under månaden som vart har ja ältestat för atr pricka äl. haft fin stegring tilla äl vart över och då va ältesten tvär blanka. inte en tillstymmelse till ett andra streck.. så nu till min fråga fick nämligen nyss ett super svagt andra streck på ältest. såklart börjar man hoppas eftersom ja fått tvärblankt efter äl. någon som plusat efter ett svagt ältest just innan bim? ska testa med gravtest så får ja får hem mina.. kan inte sluta fundera bara

• Liit
    RedAngel skrev 2019-02-27 09:30:59 följande:

Häärligt!!! Graattis! <3 (När var era BIM?)

Hade missfall för några veckor sen och inte hunnit komma igång med mensen. Men antar runt 2-5/3 :)
Svar på tråden BIM Mars 2019