• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z
    ah, just det, också svar på frågan om när tävlingen ligger ute! 

• tr3z

(testade för att se om jag kunde lägga in bilder direkt från datorn, men det verkade inte funka....)

Så tävlingen annonseras här innen nångång när den är klar i kväll, det blir inte efter 22 iaf, för då sover nog jag

• ZaraÖ

ja när? när? vill se alla nuuuu! avis på dig trez!

• smulan001

skumpis! Jag var ju bara tvungen att kolla ditt "hatobjekt" !
    Den var ju jättefin - gillar dina pyttebilder - himla fina - så det så!!!

• tr3z

tycker ni fressten att jag ska lägga ut skissen också i omröstningstråden?

Bidrag till FL-utmaningen sön 2/4 skickas till mig: perstorpsbor@yahoo.se
  • summerminagirl

tr3z- Ja, det är väl bra så man kan jämföra och se att den finns där i botten iaf. Tycker jag...

• Sagomamma

Vad intressant med en "egen" tävling här inne Ska bli spännande! Eller har jag fattar allt helt fel nu förresten..? Fundersam

Fasen vad duktiga allihopa som hänger här inne är alltså, jag blir störtimpad varje gång!!! Ledsen om jag inte skriver hos alla er jag snokar inne hos -är lite halvkass på det, men ni ska veta att jag gillar era alster...Skrattande

Svar på tråden Scrapträsket