• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Smulan: Såg din på scrappiz. Hillar den massor!

Skumpis: Utskriftsinställningar-pappersval-välj t-shirt transfer så skriver det ut spegelvänt.

Jag ska på scrapträff idag!!!!!!!!!!!!!!!!!
    13-21 har jag fått ledigt från familjen!!!
    Så nu ska jag fixa till Zara's skis tror jag!

• Lioness

Skumpis - ett annat sätt är att skriva ordeti wordart, finns i word. Då kan du spegelvända ordet. Så brukar jag göra då jag inte kan vända på annat sätt.

Lioness

• ZaraÖ

tr3z *hihi* vad bra att du fått alla mina mail, du får ursäkta virrpannan!

• smulan001

cia; Tack för det Hoppas det blir kul på scrappträffen! Jag kommer tyvärr inte hinna dit nåt i dag - snyft! Har liksom fullt upp med annat! Hoppas jag ska hinna med nån scrappning i dag ändå - mellan matcher och mat

• Skumpis

trez - Kolla din mailbox. Mammsy har skickat!

• tr3z
    MAMMSYs LO är sparad!
    Och nu har jag fått tummarna loss och fotograferat min egen med
  • tr3z
    Följande har nu bidragit till untmaningen:

Skumpis
    Cia o krabaten
    Miiha
    2xA
    Cheri
    Smulan001
    MAMMSY
    Myskatt
    Superminagirl
    ZaraÖ
    tr3z

4,5 timmar kvar, sen startar jag tråden därefter.
    Vad tycker ni, ska vi avsluta den på tisdag eller onsdag? Det är ju hyfsat lång tid ändå tycker jag eftersom vi alla väl är inne här varje dag ändå OCh vinnaren måste ju ha tid på sig att rita en ny skiss..
    Bidrag till FL-utmaningen sön 2/4 skickas till mig: perstorpsbor@yahoo.se
  • Amelié77

Jag tycker att tisdag kväll är lämpligt. Eller vad säger ni? Som trez skrev, vi är ju alla inne här dagligen så vi borde ju hinna rösta under måndag och tisdag.

Svar på tråden Scrapträsket