• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z

summerminagirl - håller med dig

Sagomamma - jodå, det kommer upp en utmaning ikväll som vi har haft en vecka på oss att göra. Jag som vet hur allas ser ut håller med dig om att det är spännande!!

Bidrag till FL-utmaningen sön 2/4 skickas till mig: perstorpsbor@yahoo.se
  • Marajjah

åååå, jag som verkligen hade tänkt vara med, men jag hinner inte innan 20, knappt jag hinner innan 21 heller, så jag får kasta in handduken...

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Tingeling13

Lägger ni in en länk till omröstningarna i denna tråd eller vart letar jag upp dem sedan?
    Är det någon omröstning just nu?

• tr3z
    tingeling - bilden har kommit!

jag lägger in trådlänken här inne sen, och det är första veckan vi har FL-utmaning så det är första omröstningen.
    Marajjah - ah, trist... Men kolla in galleriet hos ZaraÖ, där är nästa veckas utmaning!
    Bidrag till FL-utmaningen sön 2/4 skickas till mig: perstorpsbor@yahoo.se
  • Marajjah
    Är det säkert 20 som gäller? Börjar scrappa NU. Får se om jag hinner...
    Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • MAMMSY

tr3z vill du att jag mailar över skissen

• tr3z

MAMMSY - jag sparade ner den, så jag har den här redan

Ska försöka natta övertrött bebis, återkommer så snart jag kan med en tråd!

• MAMMSY

okej hihi ja mailade precis över den jaja nu har du två exemplar

• tr3z

klockan är nu lite över åtta och inskickade bidrag fr.o.m. nu kommer inte med i tävlingen.

Svar på tråden Scrapträsket