• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis
    Det vill hon säkert *hoppas jag* Ibland är det klurigt att kommunicera via internet eftersom man läser in vad folk säger på olika sätt Det är tråkigt när det blir missförstånd

Nattning av bebis..........
  • MAMMSY

Men hörni så här var det ju inte meningen att det skulle bli va?!
    Tycker att nu när vi har bestämt vilka regler som gäller så borde det vara lugnt
    Tycker att trez gjorde ett jättebra jobb å Cheri din LO vann ju det såg man ju, å jag tycker att det e jättebra att vi röstar anonymt man röstar ju på den man tycker e snyggast
    Nu tycker jag att vi glömmer allt tjaffs å koncentrerar oss på att vara lika gulliga som vi brukar istället

Kram Malin
  • Lingonflickan

Har tittat in här lite snabbt tidigare men kan omöjligen läsa alla sidor. Vore tacksam för om nån ville förklara det väsentligaste för mig - om det är OK att jag ansluter mig.

• rastom32

...2 nya LO's i mitt galleri om nån har lust o kika! Scrappat undan en del bilder från i julas

*S*

• Glyfen

Jag veeet att jag inte borde skriva det här, men jag kan inte låta bli..

Vaddå folk röstar inte ärligt om det inte är anonymt?? Vaddå "det känns inget kul nu"??

Löjligt om man röstar på person och inte LO tycker jag!

Tyckte först att det verkade kul, inspirerande och motiverande med utmaning för mig som annars har svårt att göra helt klart, men nu blir jag ju fundersam...

Jag trodde inte att denna "tävling" skulle tas på så stort allvar... hmm..

Tycker himla synd om Tr3z som verkligen kämpat o ordnat o grejat att hon får skit för ALLT... förstår att hon tyckte att allt bara blev fel hur hon än gjorde.

Synd att det blev skit av något som skulle vara kul...

Ursäkta men jag var tvungen att få skriva av mig lite, och nu ska jag göra mitt bästa för att inte tjafsa mera...

• ZaraÖ

Jag tycker inte att trez fått skit för nått faktiskt, tror bara att det blivit ett tråkigt missförstånd. Ingen har ju menat något illa! Klart att det inte känns kul nu!

• Cia o krabaten

Mamma i småland: Läs i första inlägget i tråden först, sen får du gärna fråga om du har andra frågor.

Nu suddar vi ut de sura minerna tjejer.
    Bara glada smileisar här i träsket!

Jag tyckte det var kul med anonymt för då fick man gissa sig till vissa alster

Sen vet man ju att skumpis hade den fina bilden sen innan och att mammsys tjej heter Julia, att 2XA nyligen gift sig osv, men en del andra var klurigare att hitta "skapare" till.

JAg tycker vi kör en sväng till och hoppas att det var barnsjukdomar i denna vår första utmaning som nu är avklarade och vi är immuna

Men Zara, jag hoppas att det är APRIL vi ska skicka in bidragen...Vet inte om jag kan hålla på det i 11 mån...

• Finta

Tack till alla som hälsat på i mitt krypin! Ni ska få lite privata hälsningar med men ville bara hojta till här så ni inte tror att jag inte bryr mig. Mycket värt att få lite kommentarer .

Trist att det blev så tokigt med tävlingen. Har inte riktigt förståt vad som hände då jag inte varit så delaktig. Hoppas i alla fall att det löser sig och att ingen "hoppar" av tråden pga detta....

• MAMMSY

ja det e klart att vi ska ha en omgång till minst tycker jag!!!  Nu har vi lärt oss av våra misstag så nu kan det ju bara bli bättre

• Cheri
    Glyfen skrev 2006-04-03 21:35:09 följande:
    Jag veeet att jag inte borde skriva det här, men jag kan inte låta bli.. Vaddå folk röstar inte ärligt om det inte är anonymt?? Vaddå "det känns inget kul nu"??Löjligt om man röstar på person och inte LO tycker jag!Tyckte först att det verkade kul, inspirerande och motiverande med utmaning för mig som annars har svårt att göra helt klart, men nu blir jag ju fundersam...Jag trodde inte att denna "tävling" skulle tas på så stort allvar... hmm..Tycker himla synd om Tr3z som verkligen kämpat o ordnat o grejat att hon får skit för ALLT... förstår att hon tyckte att allt bara blev fel hur hon än gjorde.Synd att det blev skit av något som skulle vara kul... Ursäkta men jag var tvungen att få skriva av mig lite, och nu ska jag göra mitt bästa för att inte tjafsa mera...
    Nu tror jag att du missförstår lite oxå

Näh det känns inge kul att "vinna" nu länge eftersom Tr3z tyvärr tagit så illa vid sig pga den här tävlingen.

Och nej tyvärr så vet jag sedan tidigare att folk mest röstar partiskt, då är det väl bättre att alla är anonyma? Klart att det vore helt underbart om folk klarade av att göra bästa kompisen besviken genom att rösta på någon helt okänd, men så är det ofta inte

Trots att det egentligen inte spelar någon roll heller, det ska ju vara på skoj...
Svar på tråden Scrapträsket