• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • kela81

Tråkigt att Tr3z känner att hon inte orkar vara kvar här, hon gjorde ett toppenjobb tycker jag och tror inte att någon menade något illa
    Hoppas att hon kommer tillbaka snart

• Jo79

Ja! En omgång till så att jag kan vara med! Och jag hoppas verkligen att Tr3z vill komma tillbaka... som någon skrev ovan så är det lätt att missförstå varandra när man inte är öga mor öga. Men, glömt och förlåtet och bara glada smileys igen!

Jag tycker oxå att det är kul med anonymiteten, det är lite kul att gissa vem som gjort vad, och om man sedan hade rätt...

...och så fick jag inget scrappat idag igen! Snälla, kan ni inte kasta ut mig härifrån om ni ser att jag är inne imorgon runt 12? Jag har nämligen lovat mig själv att jag SKA SCRAPPA då... och det är lite tajt om tid när man ska hinna äta och scrappa på 1½ timme när tösa sover... om man dessutom ska gå ner sig i träsket så hinner man ju absolut inte! Vilket jag har fått erfara i mååånga dagar, men som jag inte lär mig av ändå...

• Glyfen

Nån som kan rekommendera nåt ställe att handla ifrån i USA??

Jag vill beställa Sassafras Lass papper, men har bara hittat de jag vill ha hos Magnolia och därifrån vill jag inte beställa igen...

Hur gör man för att komma till första sidan? Måste man bläddra tillbaks 123 sidor??

• kela81

¨Hum...har de tagit bort gå till trådstart pilen Dumt....
    man får trycka på 114 och sen på den som kommer först efter det...så behöver man inte bläddra igenom alla 123 sidorna...kanske bara 10-20 sidor

Jo79...vi lovar (eller i allafall jag)att se lite arg ut i morron om jag ser dig vid 12-tiden... om du lovar att göra samma sak tillbaka...jag måste nämligen städa hehe...

• MAMMSY

Glyfen jag kan verkligen rekomendera www.houseofpaper.com sidan kan vara lite seg men det finns en massaaaaaaa roligt hos henne, å när jag har beställt därifrån så har hon skrivit på att det e en gåva för då fastnar det inte i tullen frakten e billig oxå 9 dollar för hur mycket du än handlar

• Lycka2

Ho ho ho här är det julafton! Fick stooort paket från Scraproom idag med så sjukt snygga papper (men naturligtvis en fyra stycken som jag starkt ifrågasätter hur f-n jag tänkte när jag köpte..) och lite annat roligt. Åhhh nu vill jag också snart ha en LO att visa upp för er. Jag har hängt med i tråden så sjukt länge nu, shoppat material, och inte en lo har jag visat upp. Snart borde någon härinne ställa mig mot väggen och fråga...Are you in or are you out? Men det är ni alldeles för snälla för ;)

• Lycka2

Sjukt...är det mitt favvo-ord just nu eller *pinsamt*..

Svar på tråden Scrapträsket