• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • kela81

Go morron tjejer! Tänkte bara rapportera att solen skiner i LA...men fasen vad butikerna öppnar sent Klocka ör ju sju på morronen och jag har varit vaken i flera timmar redan...*ska ut och shopa*
    *hehe*

• Anne81

Hej på er, jag har varit här inne och läst mycket och även kikat in i flera bildgallerier och nu har jag lagt ut min första LO´s i mitt galleri, de ligger under starka bilder. Titta gärna och kommentera

• Matriark

Jag blir mer och mer glad att jag inte lyckades beställa från magnolia när jag försökte. Deras websida låste sig hela tiden för mig.. Nog för att dom hade mycket fint jag inte sett på andra ställen, men så mycket dåligt har jag aldrig hört om ett å samma ställe..

• Jo79

Scrapaddicted, pysselpunkten... och scrapoteket är väl de jag handlar mest från. Ska du ha mycket cardstock har ju scrapperiet bra erbjudanden på det.

Mamma till KaramEllen
  • Pysselgalningen

Någon här inne som ska på träffen i Umeå 13-14 Maj?

• Sabika

"Papprika" har fraktfritt (sista dagen idag) såg jag nyss...

Jag tycker att det är lite synd när man inte kan spara varukorgen här man handlar på nätet. Igår var jag in på både Papprika och Scrapperiet och tänkte bestämma mig för var jag skulle handla, efter jag sett på ett TV-program som höll i en timme, och när jag kom tillbaka var bägga korgarna tomma...
    Fast... det var kanske tur det - jag hade väl inte kunnat välja antar jag!

• Jen 82

Sabika: På scraproom (tror jag) att man kan spara sin varukorg om man är inloggad, det är ganska smart ! Värt att kolla om det är så på andra ställen också!

• Cheri
    Sabika skrev 2006-04-23 12:19:25 följande:
    "Papprika" har fraktfritt (sista dagen idag) såg jag nyss...Jag tycker att det är lite synd när man inte kan spara varukorgen här man handlar på nätet. Igår var jag in på både Papprika och Scrapperiet och tänkte bestämma mig för var jag skulle handla, efter jag sett på ett TV-program som höll i en timme, och när jag kom tillbaka var bägga korgarna tomma... Fast... det var kanske tur det - jag hade väl inte kunnat välja antar jag!
    ja visst är det jobbigt??!!

Jag har ingen lust att gå igenom hela shopen en gång till sen så då skiter jag oftast i det, förlorar dom kunder på faktiskt!
Svar på tråden Scrapträsket