• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79
    litentyko: LO = LayOut och Skisstävlingar har vi i scrapträskets skissutmaningstråd. Där scrappar vi alla efter en och samma skiss. Titta in i Sabikas galleri så hittar du den skiss som ska vara inne den 18/6.
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Å jag har beställt mixalfabetet! Hurra!!! Hoppas inte det är slut bara, för så som det snackats om det här så skulle det inte förvåna mig... Nu är det bara att vänta och länta och klura ut lo:sar med mycket stämpeltext på!!

Mamma till KaramEllen
  • MAMMSY

JO79 ett sånt har jag med å jag e jättenöjd!

• Edma

Nu har jag en ny lo i galleriet. Synd att färgerna blir så dåligt återgivna på fotot bara...
    Kika in och tyck till vet ja!

• Cia o krabaten

Välkommen tillbaka Mammsy! Vi har saknat dig

• Meli

Vad är MIXALFABETET?

Välkommen tillbaka Mammsy

• Loppan79

Meli - mixalfabetet hittar du i sagomammas butik Det är tre foamstampalfabeten i ett set.

• annikandy

hoppas in en sväng. vad har hon för adress, sagomammas alltså? försökte komma dit men d funkade inte.

¤Patric och Alicia är mitt allt¤
Svar på tråden Scrapträsket