• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • KarinN80

Var på nätet handlar man bäst "scrap-saker"?

• Tbulle

2xA - är House of paper en nätbutik? I så fall, vilken adress har de?

• tr3z

Sagomamma - jodå, och hade jag haft pengar hade jag haft ett paket här hemma snart Meeeeeen jag har hål i tänderna.. Detta eviga dilemma! Om man inte kan äta och dricka (för att det gör ont) så blir man ju både smal och kan köpa scrapsaker. Och ÄNDÅ väljer man att gå till tandläkaren! Kontigt!

• tr3z

kontigt +s  ............. jag hatar att stava fel! Skrikandes

• Marajjah

Hmmm... nån som beställt från Pysselpunkten idag? Har du fått personlig orderbekräftelse? Undrar när den ska komma, det står ju i den automatiska orderbekräftelsen att jag ska vänta på en personlig bekräftelse.. När kommer den?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • bitte71

Marajjah: Jag beställde tidigt i morse och fick orderbekräftelsen tämligen omgående under fm. Det kommer säkert snart, hon brukar inte missa det!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Cia o krabaten

Hej tjejer, jag behöver råd av er!!!

Jag sitter och spånar på en LO om min dotters smeknamn. Kan inte bestämma mig om det ska innehålla ett foto eller inte!!!!
    Det foto som är aktuellt är ett blåöga-foto, Ni vet där ansiktet är "avskuret" och man mest ser de blåa ögonen. Lite likt det som vann förra skissutmaningen-Sabika var det va??

Vad tycker ni????
    Lutar åt bara journaling som foto liksom.

HJÄLP!!!

• Cia o krabaten

Puffar lite då
    Kom igen nu-behöver hjäääälp!!!

Svar på tråden Scrapträsket