Scrapträsket
Ååååååååååå vad jag VILL HA en retroflower punch!!
Jag är AVUNDSJUK Skumpis!!
Ååååååååååå vad jag VILL HA en retroflower punch!!
Jag är AVUNDSJUK Skumpis!!
Jaha....
Oooops...
Mammsy! Jag är AVUNDSJUK på din retroflower punch!
Jag VILL HA!!!
Det finns massa sidor med gratis teckensnitt man kan ladda ner... men dom har ju inte jag då! Kolla längre bak i tråden, eller på scrappiz. Eller så hjälper säkert någon annan dig här snart!
Men kolla på scrappiz, där har någon skrivit om hur man gör för att öppna dem. Har för mig att man ska zippa upp dem på nått sätt, och sedan ska den vara öppen när man öppnar word. Hmmmm fattar du?? (Gör inte jag
)
Är det INGEN som vill vara med och swappa bazzill monoserierna på Scrappiz??
Jag som tycker det är en kanonidé! Tänk att slippa behöva fundera på om färgen stämmer i verkligheten, och så står det ju på den lilla pappersbiten vad serien och just det pappret heter! Kom igen nu!!
Alltså: Det finns tydligen 15 serier i monoserien, så då har ts skrivit upp dem. Och så väljer man EN av dom. Jag har valt grey, för den hade jag hemma. Det är fem papper i varje serie, i olika nyanser. Så delar jag alla mina papper i femton delar, 10x6 cm. Och lägger en bit av varje nyans i en zippåse och skickar till hon som håller i det. OCh tillbaka får jag en bit av alla nyanser i alla serier! SÅ HIMLA BRA!!
Ansök att bli medlem bara! Det gjorde jag utanatt ha varit med i en enda swapp, och nu helt plötsligt är jag med i tre!!
Hur nu det gick till...
äääää.... det är inget datum bestämt tror jag.... nä det är det inte. Och det är typ sju platser kvar, så det går ju att välja någon färg som man antingen har hemma eller som man snabbt kan få hem. Jag kan kolla åt dig om du vill.... vilka färger som finns kvar alltså...!
Jag kollade iallafall.... det kanske är någon som hoppar på...! De här serierna fanns kvar precis nu när jag kollade!
2. Mono red: Quartz, Blossom, Flamingo, Watermelon, Maraschino
3. Mono orange: Canvas, Peach, Cantaloupe, Apricot, yam -
5. Mono Yellow/orange: Savannah, Sherbet, Papaya, Cheddar, Marigold -
6. Mono Yellow: Chiffon, Lemonade, Sunbeam, Desert sun, Amber
9. Mono Blue/green: Hazel, Aqua, Lagoon, Bluegrass, Jade-
10. Mono Purple: Serenade, Wisteria, Heather, Forget-me-not, Pansy -
11. Mono Violet: Morning Glory, Rosebud, Heidi, Jubilee, Velvet-
12. Mono Blue/Violet: Breathtaking, Lavender, Dahlia, Grape, Blackberry-
Fast inte nr. 3.... sorry!
Scrapoteket har några....scrapaddicted (?) har oxå några.... och en del säljer lösa papper fast i fulla serier...