Scrapträsket
Jag vill oxå shoppa ju...
Men jag har inte några moneysar! Och det är låååångt kvar till barnbidraget! Jag får sätta mitt hopp till att det blir pengapaket i födelsedagspresent... *önskar*
Jag vill oxå shoppa ju...
Men jag har inte några moneysar! Och det är låååångt kvar till barnbidraget! Jag får sätta mitt hopp till att det blir pengapaket i födelsedagspresent... *önskar*
Såååå nu ligger det två nya Lo:sar i mitt galleri, 8 & 9 måander heter de...
Tindrande: Papper ja... jag tycker att Scrapaddicted och Scraproom har bra med papper. Men det beror ju lite på vilken tillverkare du är ute efter oxå... Det är bara att surfa järnet! Du kan ju oxå skriva en fråga på scrappiz, Forum- affärshörnan-Önskelistan. Där får du säkert bra svar.
Marajjah:
![]()
Jomen det finns väl skruvar, större skruvar att köpa till så man får plats med dubbelt så många, 20 plastfickor. Tror jag!
Jag har hållt på sedan årsskiftet, och det har blivit....shitt pommfritt! 35 lo:sar!
Nu fattar jag varför inte mammapengen räcker... 
Det finns ingen tillbaka till trådstart på någon av trådarna jag kollat på, så det är nog en liten bugg som spökar...
Tänkte bara tipsa om det är någon som är intresserad så pågår det en bazzillswapp i monoserierna på Scrappiz. Jag tyckte det verkade bra att ha så man har ett litet hum om vad färgerna heter och hur de ser ut...
Ja..... första bokstaven i ett ord eller mening, eller bara en stor fristående bokstav... så tänker jag iaf ![]()
Jag tycker nog inte heller att man kan jämföra digital och "vanlig" scrapping. Man håller ju på med helt olika material... men kör igång en "digiutmaning" så kommer jag och röstar!