Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Ja, jag blev helt chockad! Var på stan då hon ringde upp, men hade jag varit hemma hade jag ju brutit ihop helt. Kändes som att hon dömde ut min graviditet helt utan grund liksom.
Min ordinarie bm är världens snällaste i alla fall! Inte samma som jag hade förra graviditeten, men har haft ett möte med nya innan jag blev gravid nu (för att kolla knipstyrka bland annat) och hon var så fin! Ser fram emot mötet med henne :)
Ja nu får det gärna bli onsdag direkt!
Hej tjejer, fick hoppa in här. Positivt test förra veckan. Är V5+0 (v6) mitt bf är 24 november.
Hej tjejer, fick hoppa in här. Positivt test förra veckan. Är V5+0 (v6) mitt bf är 24 november.
Grattis Kstadtjej87 :)
Vilket klantigt bemötande du fått Emlc95, hoppas verkligen du slipper den personen framåt. Man är ju liksom utsatt och nervös som det är redan, man behöver inte nån bm som gör det hela värre! Själv ringde jag också i v 5 (förra veckan), egentligen i ett jobbärende då jag skulle följa upp en klients besök, och passade då på att fråga om jag kunde få boka en tid framåt även om jag just plussat. Nu har jag ju bara pratat på telefon med just den bm men fick en sån himla bra känsla för henne så hoppas den infrias vid mötet om dryga 2 v.
Vad tråkigt att så många får ett dåligt bemötande av bm. Själv har jag inte ringt dit än. Tänkte vänta till efter nästa vul. Så jag kommer vara i ca v 10 när jag ringer. Är det för sent?
Vad tråkigt att så många får ett dåligt bemötande av bm. Själv har jag inte ringt dit än. Tänkte vänta till efter nästa vul. Så jag kommer vara i ca v 10 när jag ringer. Är det för sent?