Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Jo jag vet, men eftersom jag haft både MF och ma så ville dem följa upp det på sjukhuset först med två vul så att det var en graviditet den gången. Och SEN skulle mödravården ta över... men det är kanske sent ändå? Kan ju alltid ringa dit och hör vad dem säger.
Jo jag vet, men eftersom jag haft både MF och ma så ville dem följa upp det på sjukhuset först med två vul så att det var en graviditet den gången. Och SEN skulle mödravården ta över... men det är kanske sent ändå? Kan ju alltid ringa dit och hör vad dem säger.
Ja jag kan ju ringa dem. Den första träffen har jag gjort två gånger innan så den kan jag nog slippa. Men bättre att vara säker
Ja jag kan ju ringa dem. Den första träffen har jag gjort två gånger innan så den kan jag nog slippa. Men bättre att vara säker
Ja men lite så... allt angående kost står ju att läsa på linsnedeösverkets hemsida. Aja jag ringer när jag får en stund över.
Hej!
Plussade för snart en månad sen efter nästan 3 års försök och är nu i v.8 (7+4-ish) Blev gravid dagen innan vi blev beviljad IVF ^^ är otroligt glad över att vi började försöka så tidigt när det tog sån tid, vi båda fyller 26 nu i vår.
Har fortfarande svårt att ta in och glädjas över det lilla fröet då jag bara går och väntar på att något ska hända. Har mycket flytningar som ibland är lite färgade men det har aldrig kommit blod i alla fall.
Är just nu sjukskriven i 3 veckor för rygg- och ljumsksmärtor så har redan nu fått en slags foglossning enligt fysioterapeut och läkare, hoppas det går över snart :) Ska på inskrivning hos BM idag och har bokat in privat UL till v.12
Hur har ni det med illamåendet? För mig är det inte SÅ farligt, men har så svårt för matos och saknar helt matlust. När jag väl äter något så är det däremot oftast otroligt gott, helt ologiskt. Har suttit i ett par timmar och laddat för att fixa lunch, men det tar totalt stopp..Tröttheten hjälper ju inte heller till..vill helst av allt bara gå och lägga mig och sova... =/
Ny i tråden...
Har bf 9/11 och plussade på CB digital 10 dagar efter ÄL (som var 16/2). Dagen innan tog jag ett superdupersvagt test med testlagret.
Ska på ultraljud på onsdag, vilket borde vara v 7+3. Är sinnessjukt nervös efter en brun flytning igår. Har inte kommit mer så jag vet ju egentligen att det inte behöver betyda något... men så funkar ju inte hjärnan! Hoppas på pickande hjärta och CRL>10mm...
Håll tummarna för mig!
Hur har ni det med illamåendet? För mig är det inte SÅ farligt, men har så svårt för matos och saknar helt matlust. När jag väl äter något så är det däremot oftast otroligt gott, helt ologiskt. Har suttit i ett par timmar och laddat för att fixa lunch, men det tar totalt stopp..Tröttheten hjälper ju inte heller till..vill helst av allt bara gå och lägga mig och sova... =/
Hej, vad är det för ultraljud? Skulle också vilja gå på ett tidigt. Går du privat? vad får du betala?