• Nathaliejj

Bf november 2019

Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)

• Svar på tråden Bf november 2019
  • Fgt89
    Snöoväder skrev 2019-03-24 09:35:33 följande:

Plussade igår och om allt går vägen borde bf vara runt den 26e november, vågar knappt tro detta efter så många års försök att vi skulle få ett plus på våran första ivf behandling!

Har lite lätt mensvärk som kommer och går, känner av det väl om jag nyser med...

Öma och svullna bröst, vad har ni andra för symtom?

Jag är i v4+5 dagar idag

Stort Grattis till er!!! 

Förstår er lycka! :D Vi har gått igenom samma resa, lyckades nu på första IVF försöket och har bf runt den 25e November. Jag är i v4+6 idag så vi ligger väldigt lika. Jag har lite svårt att våga hoppas att detta äntligen går vägen, efter all väntan. Men är så sjukt lycklig! Var har ni gjort er IVF? :)

Jag har också ömma och svullna bröst, är också så förbannat trött. 
  • Isavanna1
    Soligtochfint skrev 2019-03-25 16:12:34 följande:

Idag är mensen 3 dagar försenad och testet är toknegativt....blir så irriterad på testen :(

Ge det någon dag till och ring till bm sen och rådfråga. Måste vara en jätte jobbig situation för dig.
  • FruW85
    cesse26 skrev 2019-03-25 14:45:50 följande:
    Har det riktigt jobbigt med illamående släpper inte under dagen. Blir nästan värre ibland när jag äter. Svårt för olika lukter också. Väldigt trött också fungerar inte alls. Varje dag får jag kämpa mig igenom.
    Fy vad jobbigt =/ Det där med lukter håller jag med om...fy vad allt luktar illa...kokar/dricker någon kaffe får jag gå ut ur rummet, klarar verkligen inte av det.. =/
  • FruW85
    Soligtochfint skrev 2019-03-25 16:12:34 följande:

Idag är mensen 3 dagar försenad och testet är toknegativt....blir så irriterad på testen :(

Oj vad jobbigt =/ Kan du ha haft ägglossning senare?
  • osofin

Är det någon i denna tråd som har många barn sen tidigare och väntar tillökning?

Vi väntar nu på att föda vårt femte barn på 8 år.

Vore kul att ha någon i likande situation :)

• Nina05
    FruW85 skrev 2019-03-25 13:57:58 följande:

Hur har ni det med illamåendet? För mig är det inte SÅ farligt, men har så svårt för matos och saknar helt matlust. När jag väl äter något så är det däremot oftast otroligt gott, helt ologiskt. Har suttit i ett par timmar och laddat för att fixa lunch, men det tar totalt stopp..Tröttheten hjälper ju inte heller till..vill helst av allt bara gå och lägga mig och sova... =/

Jag mår inte illa, men har däremot rejält ont kring naveln - gissar att det är tarmarna som smärtar. Och molande värk i livmodern samt ömma bröst. Att tarmarna gör så ont får mig att tappa matlusten.
  • Isavanna1
    osofin skrev 2019-03-25 17:57:22 följande:

Är det någon i denna tråd som har många barn sen tidigare och väntar tillökning?

Vi väntar nu på att föda vårt femte barn på 8 år.

Vore kul att ha någon i likande situation :)

Väntar mitt fjärde barn. Blir det femte i familjen, men dem andra barnen är äldre. 15, 13, 10 och 7.
  • Momento

Hej!

Idag fick jag ett chockartat plus på stickan och ett gravid på CB!! Vet faktiskt inte ens om jag har kunnat smälta det ännu, hur lång tid tar det innan man förstår att det är sant? ????

Vi har inte skyddat oss i 11 månader och tänkt att det blir när det blir, men timingen av alla månader som gått var väl inte perfekt. Är planerad för operation och passar på att fråga om det är någon här inne som har erfarenheter sen tidigare av att opereras som gravid?

Jag helt överlycklig för detta mirakel! Killen är iväg och kommer hem i helgen så tänkte överraska honom då på nått roligt sätt, någon som har bra tips?

Ska bli kul att följa detta växande mirakel tillsammans med er, har beräknat BF 29/11 och är idag 4+3 om det stämmer. Någon med samma bf? ????

• Nina05

Jag fick missfall i natt. Mitt fjärde. Önskar er alla andra lycka till.

Svar på tråden Bf november 2019