Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Jag fick missfall i natt. Mitt fjärde. Önskar er alla andra lycka till.
Hur mår ni alla andra? Själv mår jag illa 24/7 och spyr titt som tätt. Finnar ploppar upp här och där. Brösten är så ömma att jag får hålla i dom när jag går upp på morgonen samt molvärk till och från. Jag har en så kallad högrisk graviditet så de skall ha extra koll på mig. Första besöket hos barnmorskan är gjord och de första blodproverna är gjorda. Idag är jag i vecka 7+2. Vilken vecka är ni i?
Oj vad jobbigt =/ Kan du ha haft ägglossning senare?
Hur mår ni alla andra? Själv mår jag illa 24/7 och spyr titt som tätt. Finnar ploppar upp här och där. Brösten är så ömma att jag får hålla i dom när jag går upp på morgonen samt molvärk till och från. Jag har en så kallad högrisk graviditet så de skall ha extra koll på mig. Första besöket hos barnmorskan är gjord och de första blodproverna är gjorda. Idag är jag i vecka 7+2. Vilken vecka är ni i?
Nej!!! Så hemskt
Ja så drygt, men nu har jag gett upp hoppet, fem negativa och ett svagt positivt. Släpper tanken på att jag faktiskt kan vara gravid :( testade ägglossning med både clearblue dubbel hormonindikator och ett test från babyplan. Det som hade två streck visade stegring 1 dag och clearblue visade bara blinkade gubbe i flera dagar. Har läst på om just det clear blue testet och jag tycker inte om det och kommer inte att använda det igen :(
Jag har alltid gått höra att det plus är ändå ett plus. Kom dom negativa efteråt? Vänta en vecka och gör ett nytt test, kanske är du låghormonare? Håller tummarna för din skull att det ska vara som du hoppas <3

Tycker ändå du ska höra av dig och rådfråga en bm, för du måste väl ha passerat bim med ett tag nu? Då borde ju mensen kommit om du inte är gravid?