• Nicciz

BIM juli 2019

Startar en tråd för juli. All lycka

BIM lista

4/7

• Svar på tråden BIM juli 2019
  • Lumas
    kronisktförvirrad skrev 2019-07-25 22:03:16 följande:

Ja stort grattis till dig! <3

Tack fina <3
    glitterhitta skrev 2019-07-25 22:51:22 följande:

I månadskiftet mars/april kommer våra bebisar, så är det bara ????

Ja du har så rätt <3 om du ville va med i Facebook gruppen jag nämnde förut så skicka meddelande åt mig här på FL så kan jag fixa in dig :)
  • HannaIsabell
    FruA2019 skrev 2019-07-25 22:17:28 följande:
    Trist. Hoppas på pluss ändå och att mensen håller sig borta imorgon. Förstår inte heller hur man kan inbilla sig så pass men tydligen är det möjligt.

Jag tog test imorse (bim-2) och det var helt blankt, under eftermiddagen fick jag som mensvärk som höll i sig 1-2 timmar, ondare än den molande värk jag haft tidigare. Under kvällen var det lite rosa på pappret vid ett toabesök. Så gissar att mensen är på ingång, antingen imorgon eller lördag. Så sjukt besviken.. ;(

Nu har jag ont vid vänster äggstock men ingen mer mensvärk, känner mig så less. Nästa cykel vet jag iallafall att bara för man har massa molande värk så betyder inte det att det ev är graviditet, även om man aldrig känt molande värk tidigare cykler.
    Åh så trist! Men jag håller tummarna för dig fortfarande.
    Idag och imorgon gäller det för mig också.. har enats med pojkvännen om att inte ta något test utan bara vänta ut och se hur det går. Hade fortfarande relativt hög temp imorse vilket brukar betyda att mensen inte kommer under dagen, men vi får se, det kan ju också vara pga att det var så varmt inatt! :P
  • Anonym (FrökenA)

Jag har BIM imorgon och likadana symtom, men nu har det tillkommit mer trötthet och illamående/spyfärdig.

Jag tänkte vänta tills idag med att testa. Ser ni något? Detta kom efter 10-15 minuter (som man skulle läsa av med RFSU:) Skitsvårt att få bra bilder! Ser mer ljusrosa ut i verkligheten

• Anonym (FrökenA)

Den andra bilden, kom den inte med?

Lägger in den

• kronisktförvirrad
    Anonym (FrökenA) skrev 2019-07-26 09:25:06 följande:

Den andra bilden, kom den inte med?

Lägger in den

Jag ser ett svagt streck! :D
  • Anonym (FrökenA)
    kronisktförvirrad skrev 2019-07-26 09:58:04 följande:

Jag ser ett svagt streck! :D

Yay :D Får nog testa flera ggr.

Men det var så längesen jag var gravid, kan det vara så svagt dagen innan BIM?:)
  • FruA2019
    HannaIsabell skrev 2019-07-26 08:16:46 följande:

Åh så trist! Men jag håller tummarna för dig fortfarande.

Idag och imorgon gäller det för mig också.. har enats med pojkvännen om att inte ta något test utan bara vänta ut och se hur det går. Hade fortfarande relativt hög temp imorse vilket brukar betyda att mensen inte kommer under dagen, men vi får se, det kan ju också vara pga att det var så varmt inatt! :P

Hur går det för dig?

Jag har idag börjat få mensvärk och bruna spottings. Så är tyvärr kört för min del denna månad. Nya tag nästa cykel. Borde ha ägglossning runt 13/8.
  • Anonym (Liaaaa)
    Anonym (Liaaaa) skrev 2019-07-21 20:13:16 följande:

Samma här! Jag hade lite rosa igår. Och idag var det klarrött lite blod. Inte som vanlig mens. Antingen en nidblödning eller mens.

Uppdaterar! Jag är gravid!!!! Blödde i två dagar (pyttelite). Sen började molvärk och det jäkla illamåendet precis som när jag fick vårt första barn. Räknat lite fel dessutom gravid vecka 2-3 med clearblue. Jag som trodde det var kört , men nu satan i gatan kör vi!
  • kronisktförvirrad
    Anonym (FrökenA) skrev 2019-07-26 12:22:49 följande:

Yay :D Får nog testa flera ggr.

Men det var så längesen jag var gravid, kan det vara så svagt dagen innan BIM?:)

Ja testa igen imorgon eller övermorgon, så borde det bli starkare, eller om du känner för att prova ett digitalt kanske? :) jag antar att det kan vara så svagt, somliga får ju inte utslag alls förrän efter bim beroende på hur långt det är mellan äl och bim t ex!
  • Saga92

Den svaga stegringen som jag lagt upp bild på flera gånger blev ett missfall idag. Så arg, så besviken. Missfall i v.6 andra månaden i rad.

Svar på tråden BIM juli 2019