BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Hej! Vad sa du till BM för att få göra tidigt VUL? Fick du det gratis? :) jag är inte lika långt gången som du, men vill oxå gärna göra VUL så tidigt som möjligt.
Välkommen!
Har med BIM 27/7. Har sen igår haft stickande känsla och att det lixom drar vid äggstockar och livmodern. Idag har jag haft molande värk till och från. Vet inte om det är bra eller dåligt, det kan vara både och :P När har du tänkt testa?
Hej!
Vad kul! Hoppas att värken betyder något bra. Har heller inte värk innan mensen kommit igång men har haft molande värk hela dagen och nu under eftermiddagkvällen har det ökat i styrka. Hoppas det betyder något bra men det känns som mensvärk. Dock är det inte dags för mens ännu.
Än är det tidigt att testa. Vänta någon dag till och ta ett nytt :) Jag ska ta ett imorgonbitti tänkte jag, är på bim -4 då (med mina andra två barn har jag plussat på bim-4). Vi ska åka iväg imorgon och är borta tills på fredag och har inte möjlighet att testa under tiden. Så svårt att ha is i magen tycker jag.. :P
Välkommen!
Har med BIM 27/7. Har sen igår haft stickande känsla och att det lixom drar vid äggstockar och livmodern. Idag har jag haft molande värk till och från. Vet inte om det är bra eller dåligt, det kan vara både och :P När har du tänkt testa?
Håller tummarna!
Jag ska testa imorgon tänkte jag, kommer antagligen inte visa något. :P Men har haft molande värk hela dagen samt att det känns som det sticker till och drar från äggstockarna.
Tog nytt test idag på BIM + 8. Idag ser jag faktiskt att det är ett starkare streck än i förrgår men känns ändå som att de flesta hade haft lika stark testlinje som kontrollinje vid det här laget. Är så rädd att det blir missfall igen :( Känns just nu som en värre väntan än den som var mellan ägglossning och BIM. Då hade man liksom allt att vinna och inget att förlora, nu är det tvärtom.
Ni som varit gravida tidigare och tog tester en tid efter att ni plussat, minns ni när linjerna var lika starka?

Tog nytt test idag på BIM + 8. Idag ser jag faktiskt att det är ett starkare streck än i förrgår men känns ändå som att de flesta hade haft lika stark testlinje som kontrollinje vid det här laget. Är så rädd att det blir missfall igen :( Känns just nu som en värre väntan än den som var mellan ägglossning och BIM. Då hade man liksom allt att vinna och inget att förlora, nu är det tvärtom.
Ni som varit gravida tidigare och tog tester en tid efter att ni plussat, minns ni när linjerna var lika starka?
Jag bad inte om VUL det var hon som bokade in mig till läkaren. Det är gratis och ingick i själva kontrollen av graviditet. Var idag hos läkaren men han såg bara en fin rund hinnsäck utan foster i. Ska tillbaka och göra nytt VUL om två veckor och då bör man se ett foster och kan mäta och fastställa vilken vecka man är i.