BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Jag var på VUL igår och läkaren sa att han bara såg en hinnsäck utan foster som motsvarar graviditetsvecka 4. Enligt mina beräkningar borde jag gått in i v 7. Så ska på uppföljning och göra nytt VUL om 2 veckor. Vissa ser inget foster i säcken så tidigt. Vad händer nu för dig? Håller tummarna att allt går bra!
Vilken vecka skulle du varit i?
Vilken vecka skulle du varit i?
Men låg inte du någon dag före mig bara? Jag är äl+15 idag, alltså vecka 4+1 idag och då hade det inte synts något och den nivån hade inte alls varit för låg då.
Men låg inte du någon dag före mig bara? Jag är äl+15 idag, alltså vecka 4+1 idag och då hade det inte synts något och den nivån hade inte alls varit för låg då.
Inte trodde jag att jag skulle vara tillbaka här på ett bra tag, men här är jag!
För 10-14 dagar sedan fick jag ett tidigt missfall (vecka 5 eller 6). Jag blödde från dagen ja fick mitt plus på stickan och hade de lite på känn.. jobbigt ändå! När de mesta kom ut så försvann blödningen bara på ett par dagar.
Nu i förrgår fick jag en känsla av att ägglossningen var påväg och visst, en glad gubbe!
Chockad över att kroppen kom igång så snabbt men ändå så glad och redo<3
Alltså äl+2 idag bara men hoppas gör jag ändå!
Och äl+17
Och äl+17
Hej!
Har inte läst igenom tråden men är det okej att jag hoppar in här? Bim 28 juli. :)
Hoppar in här.. BIM nu på söndag... fick det här imorse, syns dock inte nu när det torkat. Ska testa igen imorgon bitti. Någon som tror något?
Hoppar in här.. BIM nu på söndag... fick det här imorse, syns dock inte nu när det torkat. Ska testa igen imorgon bitti. Någon som tror något?
Hur pålitligt är det med RFSU?s gravidtest?
Köpte idag (2pack), men ska vänta med att testa tills fredag, dagen innan BIM:)