BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Gaahhh ni vet väntan mellan ÄL och BIM... den är ju helt outhärdlig! Jag har förvisso BIM imorgon men bestämt mig för att inte testa förrän på fredag (se förklaring i tidigare inlägg). Har dock en så stark känsla att det gått bra denna gång. Innan har jag känt att det kommer inte att gå, men den här gången känns det så självklart! Men andra sekunden tänker jag att det är klart jag inte är gravid, har jag inte blivit det senaste året kommer jag aldrig bli det...
De symtom jag har är:
Ont i brösten, får det dock alltid innan mens men hade för 3-4 dagar sen extremt ont, gick inte att nudda dom och absolut inte bröstvårtorna som var styva hela tiden och gjorde så ont.
Förkyld med både blåsor i munnen och munsår (läst att det kan vara ett symptom)
Trött, orkeslös (brukar alltid ha full energi)
Mindre diffusa symptom är att det då och då sticker till/stramar i magen långt ner. Vaknade inatt av krampliknande som höll i sig någon minut.
Mår illa då och då, men det går liksom över på någon minut och jag har inte spytt.
Ska bli så spännande sett, tror men vågar inte hoppas. Får se om jag orkar vänta tills fredag med att testa... om symptomen ökar under morgondagen kanske jag testar ändå...
snälla håll en tumme för oss <3
Gaahhh ni vet väntan mellan ÄL och BIM... den är ju helt outhärdlig! Jag har förvisso BIM imorgon men bestämt mig för att inte testa förrän på fredag (se förklaring i tidigare inlägg). Har dock en så stark känsla att det gått bra denna gång. Innan har jag känt att det kommer inte att gå, men den här gången känns det så självklart! Men andra sekunden tänker jag att det är klart jag inte är gravid, har jag inte blivit det senaste året kommer jag aldrig bli det...
De symtom jag har är:
Ont i brösten, får det dock alltid innan mens men hade för 3-4 dagar sen extremt ont, gick inte att nudda dom och absolut inte bröstvårtorna som var styva hela tiden och gjorde så ont.
Förkyld med både blåsor i munnen och munsår (läst att det kan vara ett symptom)
Trött, orkeslös (brukar alltid ha full energi)
Mindre diffusa symptom är att det då och då sticker till/stramar i magen långt ner. Vaknade inatt av krampliknande som höll i sig någon minut.
Mår illa då och då, men det går liksom över på någon minut och jag har inte spytt.
Ska bli så spännande sett, tror men vågar inte hoppas. Får se om jag orkar vänta tills fredag med att testa... om symptomen ökar under morgondagen kanske jag testar ändå...
snälla håll en tumme för oss <3
Hur tolkar man detta? Är de positivt?

Grattis! Jag hade tolkat det som att du är gravid!
Fick inte med bilderna
Grattis! Positivt enl mig!
Hur tolkar man detta? Är de positivt?
Åh hoppas detta. Försökt i flera månader ????
Grattis till alla + och kämpa till alla som kör igen nästa månad.
Själv vet jag inte var jag står! Idag är mensen 2 dagar sen och har haft mensvärk i snart en vecka. Började med stick i höger sida som jag vaknade av och blev som typ vanlig mensvärk efter ett par dagar. Testade neg igår med rsfu testa ofta. En liten brun flytning igår som jag trodde skulle bli mens men icke! Temp innan ÄL ligger normalt 35,7. Har idag 36.03 och dagarna innan haft 36.5.
Alltså alla symtom utom temp och test är så avvikande från mitt normala och hjärtat vill tolka gravid. Men nä vet inte alls. Och det mest rimliga svaret är ju att vänta, fy så frustrerande! :(
Tack det behövs! Känner nog mensvärk idag... orkar inte en till månad med negativt :(
Åh håller tummarna för dig!!!
Tack det behövs! Känner nog mensvärk idag... orkar inte en till månad med negativt :(
Ååh jag håller tummarna för dig! Hoppashoppashoppas!