BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Min mens kom idag. Hoppar över till Augustitråden. Lycka till alla!
Usch! Beklagar verkligen <3
Den svaga stegringen som jag lagt upp bild på flera gånger blev ett missfall idag. Så arg, så besviken. Missfall i v.6 andra månaden i rad.
Testade just med ett test från billiga-tester, tvärblankt. Vaknade med ett ryck imorse och insåg att jag inte var gravid, så var tvungen att testa. Fram till igår kväll har jag känt mig gravid, fått blåsor i munnen, ömma bröst, flimmer på ögat precis som tidigare graviditeter men insåg att det nu avtagit. Nu testade jag iofs på bil -2, men borde se en skugga iaf det har jag gjort de andra två gånger jag varit gravid.
Så synd! <3 på det igen ba :)
Jag har fått blåsor i munnen denna månad, men är också förkyld. Är det något tecken tror du? Har inte ont i magen alls. BIM-2 idag jag med! Men kommer inte testa förrän på fredag tidigast för enligt min app är BIM på torsdag men enligt ältest på måndag, men är lite osäker hur många dagar det är mellan äl och mens för min del.
Testade just med ett test från billiga-tester, tvärblankt. Vaknade med ett ryck imorse och insåg att jag inte var gravid, så var tvungen att testa. Fram till igår kväll har jag känt mig gravid, fått blåsor i munnen, ömma bröst, flimmer på ögat precis som tidigare graviditeter men insåg att det nu avtagit. Nu testade jag iofs på bil -2, men borde se en skugga iaf det har jag gjort de andra två gånger jag varit gravid.
Hur går det för dig?
Jag har idag börjat få mensvärk och bruna spottings. Så är tyvärr kört för min del denna månad. Nya tag nästa cykel. Borde ha ägglossning runt 13/8.
Beklagar Sara ????
Får ju lite hopp av alla andra som plussar. Men det verkar inte vara min tur den här gången heller :( Tog ett testa tidigt idag på BIM-3 för att vi ska på fest idag och jag såg inte tillstymmelse av minsta lilla skugga... Bara att vänta in mensen nu då. Hoppades verkligen på denna semestermånad! Tydligen funkar inte bisolvon heller för mig. Jag fick klåda ett tag efter ÄL och trodde det kunde vara ett tecken på grav, även känt av en hel del hugg och stickningar i tjejmagen men det betyder tydligen inget. Börjar ju undra vad som är fel, om det är mig eller fästmannen det är fel på osv... Har försökt sen i dec.
Fy så tråkigt... i feel you <3 vi får fortsätta kriga på! Min kompis försökte i 16 månader, sen plötsligt gick det. Jag och min man är på försök 11... suck! Vi får fortsätta peppa varandra i vår andra grupp (vi som försökt minst 8 månader-gruppen). Kram!
Får ju lite hopp av alla andra som plussar. Men det verkar inte vara min tur den här gången heller :( Tog ett testa tidigt idag på BIM-3 för att vi ska på fest idag och jag såg inte tillstymmelse av minsta lilla skugga... Bara att vänta in mensen nu då. Hoppades verkligen på denna semestermånad! Tydligen funkar inte bisolvon heller för mig. Jag fick klåda ett tag efter ÄL och trodde det kunde vara ett tecken på grav, även känt av en hel del hugg och stickningar i tjejmagen men det betyder tydligen inget. Börjar ju undra vad som är fel, om det är mig eller fästmannen det är fel på osv... Har försökt sen i dec.
Yay :D Får nog testa flera ggr.
Men det var så längesen jag var gravid, kan det vara så svagt dagen innan BIM?:)
Gaahhh ni vet väntan mellan ÄL och BIM... den är ju helt outhärdlig! Jag har förvisso BIM imorgon men bestämt mig för att inte testa förrän på fredag (se förklaring i tidigare inlägg). Har dock en så stark känsla att det gått bra denna gång. Innan har jag känt att det kommer inte att gå, men den här gången känns det så självklart! Men andra sekunden tänker jag att det är klart jag inte är gravid, har jag inte blivit det senaste året kommer jag aldrig bli det...
De symtom jag har är:
Ont i brösten, får det dock alltid innan mens men hade för 3-4 dagar sen extremt ont, gick inte att nudda dom och absolut inte bröstvårtorna som var styva hela tiden och gjorde så ont.
Förkyld med både blåsor i munnen och munsår (läst att det kan vara ett symptom)
Trött, orkeslös (brukar alltid ha full energi)
Mindre diffusa symptom är att det då och då sticker till/stramar i magen långt ner. Vaknade inatt av krampliknande som höll i sig någon minut.
Mår illa då och då, men det går liksom över på någon minut och jag har inte spytt.
Ska bli så spännande sett, tror men vågar inte hoppas. Får se om jag orkar vänta tills fredag med att testa... om symptomen ökar under morgondagen kanske jag testar ändå...
snälla håll en tumme för oss <3