BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Yaaaay! Äntligen positivt ÄL test!!! Kom några dagar senare än ja trodde men what the heck, its here! Så nu blir det mys ikväll hoppas jag och imorgon!! :) har även mycket molande värk som jag av och till har innan bim och tempen i morse var på det lägsta den varit denna cykel så nu är det nog på gång!! Får man bara hoppas det tar sig denna gången :)
Näjag ser på den nedersta!! Typ svagt som mitt men ser!!
Efter ett av testlagrets stickor i morse som fortfarande va väldigt svagt, var jag tvungen att köpa CB tester.
Fick det nu bekräftat! Kan inte tro att det är sant!!
[quote=79835579][quote-nick]Fendi1987 skrev 2019-08-16 12:00:31 följande:[/quote-nick][/quote]
Grattis!! Och tack för att du la upp bild på båda, då får man lite mer hopp om de svaga strecken :D
Kanske normala flytningar jag har ni Isåfall.. lite krämiga liksom. Jag minns verkligen inte hur flytningarna "ska" se ut mellan äl och bim om man inte gravid/är gravid:/
Vad hade ni för flytningar dagarna efter äl när ni sedan plussat? Ca 4-5 dagar efter äl? Märkte ni något annorlunda jämfört med normala månader?
[quote=79835579][quote-nick]Fendi1987 skrev 2019-08-16 12:00:31 följande:[/quote-nick][/quote]
Stort grattis!!!! Åh va roligt!!!
Snacka om tårta bakad med kärlek :) Jag är ingen mästare på bakning dock... bra idé med testet, kanske lämna ett sånt paket i samband i barnvaktsförfrågan!
Stort grattis till alla +, så roligt!
Jag har BIM 26/8 och fick min ägglossning på beräknad dag som också matchade in semesterresan så inga problem att få tid till mys. (Vårt andra försök)
Nu är det bara att vänta, jag kommer ta ett early predictor nästa lördag så får vi se. Blev ju gravid förra månaden som ni ser på bilden nedan, slutade i MF vecka 6 så jag förväntar mig att känna ungefär likadant. Dock kände jag redan när vi hade sex i juli att jag hade blivit gravid (låter sjukt men sant) kände också tre dagar innan blödning att jag inte längre var gravid. Jag känner mig inte gravid nu men har i alla fall fått lite fylligare bröst vilket är positivt!

Typ äl flytningar som kom tillbaka!