• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Cheneyney
    Mathilda999 skrev 2019-08-16 14:25:32 följande:

Stort grattis till alla +, så roligt!

Jag har BIM 26/8 och fick min ägglossning på beräknad dag som också matchade in semesterresan så inga problem att få tid till mys. (Vårt andra försök)

Nu är det bara att vänta, jag kommer ta ett early predictor nästa lördag så får vi se. Blev ju gravid förra månaden som ni ser på bilden nedan, slutade i MF vecka 6 så jag förväntar mig att känna ungefär likadant. Dock kände jag redan när vi hade sex i juli att jag hade blivit gravid (låter sjukt men sant) kände också tre dagar innan blödning att jag inte längre var gravid. Jag känner mig inte gravid nu men har i alla fall fått lite fylligare bröst vilket är positivt!

Vad är det för app du använder? :)
  • Anonym (Barnlängtan)
    viljaa skrev 2019-08-16 11:31:08 följande:

Hej! Vi har samma ÄL och BIM. Molar lite i magen. Inte så öm i brösten dock men mår lite illa. Jättemycket flytningar, vita krämiga sen ÄL+3. Hoppas det betyder nåt!!

Vad kul! Lika nervös som jag? Första försök? :)
  • Mmmiam

[quote=79835367][quote-nick]yasmir skrev 2019-08-16 10:24:59 följande:[/quote-nick]Vad hade ni för flytningar dagarna efter äl när ni sedan plussat? Ca 4-5 dagar efter äl? Märkte ni något annorlunda jämfört med normala månader?[/Jag fick mer flytningar och vissa var som vatten. Men det är svårt med grav symtom eftersom de är så lika symptom innan mens. Tex har jag känt mig mer gravid vissa andra månader där jag haft svullna och ömma bröst tex, det fick jag inte nu när jag är gravid. Har haft molande värk under naveln mer denna gång... Framförallt letade jag inte symtom denna gång som många ggr tidigare utan försökte ta det mer chill! Lycka till!

• nufårvise

Gokväll hörrni! Jag har inte lyckats köpa nåt test än, då jag tänker att det är onödigt då det känns som att mens kommer strax. Haft ordentligt med molvärk idag, trött och smått illamående, lite som innan mens men mer molvärk. Sen är jag sååå frusen, har varit varmt idag men jag är så frusen inifrån hela tiden. Men "dagstempen" är fortfarande hög. Om inget hänt inatt måste jag fixa test imorgon.

Fler som är frusna?

• Fialotta8
    nufårvise skrev 2019-08-16 19:49:50 följande:

Gokväll hörrni! Jag har inte lyckats köpa nåt test än, då jag tänker att det är onödigt då det känns som att mens kommer strax. Haft ordentligt med molvärk idag, trött och smått illamående, lite som innan mens men mer molvärk. Sen är jag sååå frusen, har varit varmt idag men jag är så frusen inifrån hela tiden. Men "dagstempen" är fortfarande hög. Om inget hänt inatt måste jag fixa test imorgon.

Fler som är frusna?

Jag är gaaaalet frusen! Går med tjocka strumpor och tjocktröja och vetekudde :p kan det vara ett gravsymptom?
  • PelloBello
    nufårvise skrev 2019-08-16 19:49:50 följande:

Fler som är frusna?

Frusen /svettas om vartannat.

Illamående bara på dan.

Molvärk som ökat.

Testa negativt idag på bim-5 äl+8. Så blankt det bara kan bli.
  • nufårvise
    Fialotta8 skrev 2019-08-16 19:59:06 följande:

Jag är gaaaalet frusen! Går med tjocka strumpor och tjocktröja och vetekudde :p kan det vara ett gravsymptom?

Vet egentligen inte, jag är bara så frusen och varit det i några dagar. Måste duscha jättevarmt länge för att få upp värmen.
  • nufårvise
    PelloBello skrev 2019-08-16 20:16:05 följande:

Frusen /svettas om vartannat.

Illamående bara på dan.

Molvärk som ökat.

Testa negativt idag på bim-5 äl+8. Så blankt det bara kan bli.

Åh, jag fick också så för några dagar sen. Hoppas du plussar imorgon :)
  • Fialotta8
    nufårvise skrev 2019-08-16 20:42:22 följande:

Vet egentligen inte, jag är bara så frusen och varit det i några dagar. Måste duscha jättevarmt länge för att få upp värmen.

Jag har ingen aning heller. Det börjar ju ändå bli lite mer höst nu också sååå ;) men kan relatera!
  • yasmir
    Mmmiam skrev 2019-08-16 17:40:45 följande:

[quote=79835367][quote-nick]yasmir skrev 2019-08-16 10:24:59 följande:[/quote-nick]Vad hade ni för flytningar dagarna efter äl när ni sedan plussat? Ca 4-5 dagar efter äl? Märkte ni något annorlunda jämfört med normala månader?[/Jag fick mer flytningar och vissa var som vatten. Men det är svårt med grav symtom eftersom de är så lika symptom innan mens. Tex har jag känt mig mer gravid vissa andra månader där jag haft svullna och ömma bröst tex, det fick jag inte nu när jag är gravid. Har haft molande värk under naveln mer denna gång... Framförallt letade jag inte symtom denna gång som många ggr tidigare utan försökte ta det mer chill! Lycka till!

Tack för svar! Jag det är svårt alltså, att göra skillnad på gravsymptom och vanliga symptom. Får helt enkelt bara ta det lugnt och det som sker det sker!
Svar på tråden BIM augusti 2019