BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Förra månaden var min menscykel bara 21 dagar och imon är jag på dag 21. Har haft molvärk sen äl, känner dock ingenting annat så tror mensen är på G.
Nästa månad missar vi tyvärr pga bortrest vid ÄL och ett tag innan. Det enda positiva jag ser nu är att jag får dricka alkohol när jag fyller 40.
Tänk att det kan vara så olika trots allt. Min cykel är i snitt på 35 dagar. Haha! Jag har också haft molvärk sedan ÄL så ge inte upp. :) Lycka till!
Ja så jag tog ett genomsnitt på 23 dagar haha och då ska jag ha mens på tisdag :) jag har nog helt missat men är du gravid? :) och vad har du/har haft för symtom?
Förlåt du missförstod mig. Eller det var jag som skrev klumpigt haha! Nej jag är inte gravid, men det kändes som om att vi hade typ samma symtom :)
Okej hoppas på + för dig då! :D Hur känns din molvärk? Har du några andra symtom?
Ja jag med. Har du barn sedan innan?
Molvärk mer idag faktiskt det har varit till och från och lugnt ett par dagar, men idag har det kommit tillbaka. Jag har aldrig haft det så långt innan mens kanske ett par dagar innan bara. Trötthet & små hungrig fastän jag äter. Blir mer irriterad än vanligt. Jag kanske känner efter bara jag vet inte.
Det där är ju så klurigt, när man testar positivt i två dagar. För vissa källor säger att man ska räkna att ägglossningen startar efter första testet, medans andra källor säger att man ska räkna ägglossningen från det senaste positiva testet. Men du som tempar får ju lite hjälp därifrån också. :)
Någon som varit gravid och fått rosa ?flytningar? efter sex? Jag och sambon hade mys imorse (han var dock nervös över att det skulle kunna påverka eventuell graviditet, men jag har läst att det inte ska göra det?). Efteråt upptäcker jag att det kommer en flytning som är lite blodblandad. Nu några timmar senare så kommer det fortfarande lite ljusrosa flytningar men inte lika blodblandade. Någon med erfarenhet kring detta?
Idag kom tröttheten som en käftsmäll , herregud jag kan knappt hålla mig vaken .
Illamåendet kommer också smygandes till och från.
Den här väntan är verkligen inte så rolig . Bim-3 idag ...
Ni som plussat - kände ni er extra trötta ?
Någon som varit gravid och fått rosa ?flytningar? efter sex? Jag och sambon hade mys imorse (han var dock nervös över att det skulle kunna påverka eventuell graviditet, men jag har läst att det inte ska göra det?). Efteråt upptäcker jag att det kommer en flytning som är lite blodblandad. Nu några timmar senare så kommer det fortfarande lite ljusrosa flytningar men inte lika blodblandade. Någon med erfarenhet kring detta?