• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Gottegrisen91
    Bettan84 skrev 2019-08-17 17:33:56 följande:

Spännande , det känns verkligen som att något händer i kroppen speciellt idag med tröttheten och illamåendet .

Tack för svar fina , jag följer dina råd , ska testa mig på måndag , då kanske man får tydligare svar på allt vad som händer i kroppen :)

Jag kände också att något hände, även min man, vi kände inte igen mig. Mådde jätte illa samma morgon jag plussade men tror det berodde på hunger, nu äter jag regelbundet för att inte må illa. Jag håller tummarna stenhårt för dig! <3
  • Bettan84
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-17 17:45:04 följande:

Jag kände också att något hände, även min man, vi kände inte igen mig. Mådde jätte illa samma morgon jag plussade men tror det berodde på hunger, nu äter jag regelbundet för att inte må illa. Jag håller tummarna stenhårt för dig! <3

Ja verkligen , jag känner inte igen mig och min humör är inget att leka med, jätte märklig känsla . Min man sa imorse - du är verkligen inte dig själv .

Tack snälla fina du , och jag för dig nu med lilla bebben i magen . <3
  • hundenhubbe
    Bettan84 skrev 2019-08-17 15:23:49 följande:

Idag kom tröttheten som en käftsmäll , herregud jag kan knappt hålla mig vaken .

Illamåendet kommer också smygandes till och från.

Den här väntan är verkligen inte så rolig . Bim-3 idag ...

Ni som plussat - kände ni er extra trötta ?

Jag har tagit sovpauser på soffan sedan igår. Suprtrött
  • Bettan84
    hundenhubbe skrev 2019-08-17 19:59:42 följande:

Jag har tagit sovpauser på soffan sedan igår. Suprtrött

Haha jag märker det ;) .
  • Bettan84
    Anonym (Trean?) skrev 2019-08-17 20:03:01 följande:

mensen kom nu...

Ahh ... surt ! Ta ett glas vin och njut av helgen så tar du i nya tag snart igen , håller tummarna . :)
  • Lbem

Förra månaden var min menscykel bara 21 dagar och imon är jag på dag 21. Har haft molvärk sen äl, känner dock ingenting annat så tror mensen är på G.

• Anonym (Trean?)
    Bettan84 skrev 2019-08-17 20:13:53 följande:

Ahh ... surt ! Ta ett glas vin och njut av helgen så tar du i nya tag snart igen , håller tummarna . :)

Nästa månad missar vi tyvärr pga bortrest vid ÄL och ett tag innan. Det enda positiva jag ser nu är att jag får dricka alkohol när jag fyller 40.
  • Freya18
    joss1234 skrev 2019-08-17 15:17:33 följande:

Fick positivt idag igen på ältestet jag nyss tog! Tror nästan till o med det var pyttelite starkare idag! Betyder det ÄL imorgon då ish? Om man haft utslag två dar i rad, va betyder det? Min temp va som lägst igår under cykeln, men kanske 0.2 högre idag. Får se om den går upp mer imorgon med tempen för då har ju ÄL skett. Borde väl ha ÄL idag eller imorgon då? Så mycket att hålla reda på haha man blir knäpp. De viktiga är väl att mysa på oavsett haha

Det där är ju så klurigt, när man testar positivt i två dagar. För vissa källor säger att man ska räkna att ägglossningen startar efter första testet, medans andra källor säger att man ska räkna ägglossningen från det senaste positiva testet. Men du som tempar får ju lite hjälp därifrån också. :)
  • Tr0ust
    Anonym (Trean?) skrev 2019-08-17 20:19:18 följande:

Nästa månad missar vi tyvärr pga bortrest vid ÄL och ett tag innan. Det enda positiva jag ser nu är att jag får dricka alkohol när jag fyller 40.

Grattis och lycka till näst nästa ÄL då :) kram och skål!
Svar på tråden BIM augusti 2019