• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • joss1234
    Freya18 skrev 2019-08-17 11:24:45 följande:

Yeey! :) Man blir så glad när man ser det där positiva äl-testet, haha.

Jag fick positivt test i torsdags och negativt igår, min app ändrade ägglossningsdagen till fredag så jag väl efter det då. Hade väldigt mycket molande värk torsdag och fredag. Fick dock inte till det igår med myspys, men iaf onsdag och torsdag så hoppas att det räcker. Kommer inte hinna med sex på hela helgen för jag ska jobba extra mycket. Men det känns som att vi har gjort vårat bästa iaf. :) Lycka till till oss nu!

Ja verkligen :D fick ju positivt igår på förmiddagen, haft molvärk av och till i flera dar och ÄL flytningar! Testade även igår eftermiddag men då va det lite svagare men jag hade inte hållit mig så länge när jag kissade så kan varit det. Ska testa nu när jag kommer hem (varit iväg sen tidigt så inte hunnit testa haha) igen för att veta om det blir svagare osv :)

Vi har fått till det varannan dag hela veckan, så måndags, onsdags och igår fredag då jag fick positivt test och tänker köra idag också förhoppningsvis!! Så får vi hoppas man gjort det man kan :) nu väntar ju bara låååånga tiden till bim..
  • joss1234

Fick positivt idag igen på ältestet jag nyss tog! Tror nästan till o med det var pyttelite starkare idag! Betyder det ÄL imorgon då ish? Om man haft utslag två dar i rad, va betyder det? Min temp va som lägst igår under cykeln, men kanske 0.2 högre idag. Får se om den går upp mer imorgon med tempen för då har ju ÄL skett. Borde väl ha ÄL idag eller imorgon då? Så mycket att hålla reda på haha man blir knäpp. De viktiga är väl att mysa på oavsett haha

• Bettan84

Idag kom tröttheten som en käftsmäll , herregud jag kan knappt hålla mig vaken .

Illamåendet kommer också smygandes till och från.

Den här väntan är verkligen inte så rolig . Bim-3 idag ...

Ni som plussat - kände ni er extra trötta ?

• Mybebbe

Hej alla fina!!

Är typ ny igen här, glömt hur detta fungerar, var senast inloggad för..... fleeeera år sedan. Jag å killen vill sååå gärna ha ett litet frö, har planerat i nästan 1år utan resultat ???????????????? vill inte ge upp hoppet!!

Bim den 24/8

Freya18 skrev 2019-08-17 11:13:51 följande:

BIM augusti 2019

14/8 Nextchapter, Majja92

15/8 Bettyboop95, (Fialotta8 kanske), JeSuisMoi

17/8 NyckelpiganJ, Cachy, SamiraBudva

18/8 Trean

20/8 Annali85, Fialotta8 (troligtvis!), Bettan, Lbem

21/8 Noraaaaa 

22/8 PelloBello

23/8 FruA2019, viljaa, Barnlängtan

24/8 HannaIsabell , Mybebbe

25/8 sockan, yasmir, Planerar2020 (25-28/8)

26/8 Mathilda999, Mima93 

27/8 Pyret13, Freya18, Tr0ust, Canary

28/8 soltroll, joss1234, FrokenF89, lineberg, Glitterpinnar

31/8 Lady K

Gravid: Mandistoss, Monkan93, Lejoninnan37, missangelface2, RbEken, SisterA, jhms, FH24, Millemupp, Gottegrisen91, VictoriaBerggren, Mmmiam, Fendi1987, hundenhubbe

• Tr0ust
    Mybebbe skrev 2019-08-17 16:02:38 följande:

Hej alla fina!!

Är typ ny igen här, glömt hur detta fungerar, var senast inloggad för..... fleeeera år sedan. Jag å killen vill sååå gärna ha ett litet frö, har planerat i nästan 1år utan resultat ???????????????? vill inte ge upp hoppet!!

Bim den 24/8

Välkommen & lycka till :)
  • Tr0ust

Någon som har plussat som känner samma symtom som mig?

Trötthet (idag) sov från kl 13-15, halsbränna, mått illa, är hungrig ofta, inbillar jag mig ? Jag är på ÄL+7 (8) och bim-10.. negativt på tester då jag är testoman. Haha

• Gottegrisen91
    Bettan84 skrev 2019-08-17 15:23:49 följande:

Idag kom tröttheten som en käftsmäll , herregud jag kan knappt hålla mig vaken .

Illamåendet kommer också smygandes till och från.

Den här väntan är verkligen inte så rolig . Bim-3 idag ...

Ni som plussat - kände ni er extra trötta ?

Jajamen! Jag sov konstant från BMI -6, två negativa test o på BMI -3 plussade jag :)
  • Gottegrisen91
    Tr0ust skrev 2019-08-17 16:31:36 följande:

Någon som har plussat som känner samma symtom som mig?

Trötthet (idag) sov från kl 13-15, halsbränna, mått illa, är hungrig ofta, inbillar jag mig ? Jag är på ÄL+7 (8) och bim-10.. negativt på tester då jag är testoman. Haha

Hade exakt samma symtom från ÄL +7 :)
  • Bettan84
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-17 17:17:19 följande:

Jajamen! Jag sov konstant från BMI -6, två negativa test o på BMI -3 plussade jag :)

Spännande , det känns verkligen som att något händer i kroppen speciellt idag med tröttheten och illamåendet .

Tack för svar fina , jag följer dina råd , ska testa mig på måndag , då kanske man får tydligare svar på allt vad som händer i kroppen :)
  • Millemupp
    Nextchapter skrev 2019-08-17 13:11:52 följande:

Hej på er,

Fick min mens idag, några dagar för sent men tror de beror på stress. Hoppar över till september-tråden och önskar er alla resten här lycka till! :)

Tycker en hyfsat regelbunden mens lätt blir konstig när man börjar försöka. Stress (medveten som omedveten) är lurigt, inte så lätt alltid att bli o-stressad heller. Hoppas du kan ladda om fort och få tänka på annat ett litet tag innan det är dags igen
Svar på tråden BIM augusti 2019