BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Yeey! :) Man blir så glad när man ser det där positiva äl-testet, haha.
Jag fick positivt test i torsdags och negativt igår, min app ändrade ägglossningsdagen till fredag så jag väl efter det då. Hade väldigt mycket molande värk torsdag och fredag. Fick dock inte till det igår med myspys, men iaf onsdag och torsdag så hoppas att det räcker. Kommer inte hinna med sex på hela helgen för jag ska jobba extra mycket. Men det känns som att vi har gjort vårat bästa iaf. :) Lycka till till oss nu!
Fick positivt idag igen på ältestet jag nyss tog! Tror nästan till o med det var pyttelite starkare idag! Betyder det ÄL imorgon då ish? Om man haft utslag två dar i rad, va betyder det? Min temp va som lägst igår under cykeln, men kanske 0.2 högre idag. Får se om den går upp mer imorgon med tempen för då har ju ÄL skett. Borde väl ha ÄL idag eller imorgon då? Så mycket att hålla reda på haha man blir knäpp. De viktiga är väl att mysa på oavsett haha
Idag kom tröttheten som en käftsmäll , herregud jag kan knappt hålla mig vaken .
Illamåendet kommer också smygandes till och från.
Den här väntan är verkligen inte så rolig . Bim-3 idag ...
Ni som plussat - kände ni er extra trötta ?
Hej alla fina!!
Är typ ny igen här, glömt hur detta fungerar, var senast inloggad för..... fleeeera år sedan. Jag å killen vill sååå gärna ha ett litet frö, har planerat i nästan 1år utan resultat ???????????????? vill inte ge upp hoppet!!
Bim den 24/8
BIM augusti 2019
14/8 Nextchapter, Majja92
15/8 Bettyboop95, (Fialotta8 kanske), JeSuisMoi
17/8 NyckelpiganJ, Cachy, SamiraBudva
18/8 Trean
20/8 Annali85, Fialotta8 (troligtvis!), Bettan, Lbem
21/8 Noraaaaa
22/8 PelloBello
23/8 FruA2019, viljaa, Barnlängtan
24/8 HannaIsabell , Mybebbe
25/8 sockan, yasmir, Planerar2020 (25-28/8)
26/8 Mathilda999, Mima93
27/8 Pyret13, Freya18, Tr0ust, Canary
28/8 soltroll, joss1234, FrokenF89, lineberg, Glitterpinnar
31/8 Lady K
Gravid: Mandistoss, Monkan93, Lejoninnan37, missangelface2, RbEken, SisterA, jhms, FH24, Millemupp, Gottegrisen91, VictoriaBerggren, Mmmiam, Fendi1987, hundenhubbe
Hej alla fina!!
Är typ ny igen här, glömt hur detta fungerar, var senast inloggad för..... fleeeera år sedan. Jag å killen vill sååå gärna ha ett litet frö, har planerat i nästan 1år utan resultat ???????????????? vill inte ge upp hoppet!!
Bim den 24/8
Någon som har plussat som känner samma symtom som mig?
Trötthet (idag) sov från kl 13-15, halsbränna, mått illa, är hungrig ofta, inbillar jag mig ? Jag är på ÄL+7 (8) och bim-10.. negativt på tester då jag är testoman. Haha
Idag kom tröttheten som en käftsmäll , herregud jag kan knappt hålla mig vaken .
Illamåendet kommer också smygandes till och från.
Den här väntan är verkligen inte så rolig . Bim-3 idag ...
Ni som plussat - kände ni er extra trötta ?
Någon som har plussat som känner samma symtom som mig?
Trötthet (idag) sov från kl 13-15, halsbränna, mått illa, är hungrig ofta, inbillar jag mig ? Jag är på ÄL+7 (8) och bim-10.. negativt på tester då jag är testoman. Haha
Jajamen! Jag sov konstant från BMI -6, två negativa test o på BMI -3 plussade jag :)
Hej på er,
Fick min mens idag, några dagar för sent men tror de beror på stress. Hoppar över till september-tråden och önskar er alla resten här lycka till! :)