BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

[quote=79836510][quote-nick]nufårvise skrev 2019-08-16 19:49:50 följande:[/quote-nick]Gokväll hörrni! Jag har inte lyckats köpa nåt test än, då jag tänker att det är onödigt då det känns som att mens kommer strax. Haft ordentligt med molvärk idag, trött och smått illamående, lite som innan mens men mer molvärk. Sen är jag sååå frusen, har varit varmt idag men jag är så frusen inifrån hela tiden. Men "dagstempen" är fortfarande hög. Om inget hänt inatt måste jag fixa test imorgon.
Fler som är frusna?[/quote
Jag är jättefrusen! Sitter med flecece och filt inne, sover med pjamas. Sambon reagera igår då jag alltid är så varm av mig. ]
Hade jag inte plussat så hade jag trott att jag var i klimakteriet alldeles för tidigt haha! Jag fryser som bara den, o sen svettas jag utan dess like!
Svettas ingenting vilket jag brukar göra men så himla frusen! Och molvärk konstant och gasig mage. Även hård i magen... äl+11 idag! Hungern har ökat och kissar ofta. Väldigt tydliga symtom.
Freya18
Kan vi uppdatera bim listan?
BIM augusti 2019
14/8 Nextchapter, Majja92
15/8 Bettyboop95, (Fialotta8 kanske), JeSuisMoi
17/8 NyckelpiganJ, Cachy, SamiraBudva
18/8 lindamjonsson, Trean
20/8 hundenhubbe, Annali85, Fialotta8 (troligtvis!), Bettan, Lbem
21/8 Noraaaaa
22/8 PelloBello
23/8 FruA2019, viljaa
24/8 HannaIsabell
25/8 sockan, pepsi20, yasmir
26/8 Mathilda999, Mima93
27/8 Pyret13, Freya18, Tr0ust, Canary
28/8 soltroll, joss1234, FrokenF89, lineberg, Glitterpinnar
31/8 Lady K
Gravid: Mandistoss, Monkan93, Lejoninnan37, missangelface2, RbEken, SisterA, jhms, FH24, Millemupp, Gottegrisen91, VictoriaBerggren, Mmmiam
Där är senaste bim listan...
Ni kan väl uppdatera er info om det ändrats ????
Yaaaay! Äntligen positivt ÄL test!!! Kom några dagar senare än ja trodde men what the heck, its here! Så nu blir det mys ikväll hoppas jag och imorgon!! :) har även mycket molande värk som jag av och till har innan bim och tempen i morse var på det lägsta den varit denna cykel så nu är det nog på gång!! Får man bara hoppas det tar sig denna gången :)