BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Tog detta nyss. Vad tror ni, äl +10? Vågar jag hoppas?
BIM +2 idag (ÄL+11). Basaltemperaturen har gått ner något idag men ligger fortfarande över cover line. Ingen mens i sikte men om temperaturen fortsätter droppa så kanske den kommer imorgon. Vågar inte göra nytt test förrän imorgon/måndag morgon... känns som att det är nåt fel på mig :(
Hoppar in här. Första försöket för barn nummer tre.
Tog ut spiralen 22/7, fick mens 25/7. Trodde ÄL var 7/8 men fick stegring på ÄLtest först 9/8 och positivt ÄLtest 10-11/8. Så räknar med ÄL runt 11-12/8.
BIM runt 25-28/8.
Har haft molvärk som vid mens sedan igår. Extrem acne denna period?
Tycker definitivt att det syns ett streck! :)
Är det någon av er som gått upp lite sen ÄL?
Jag brukar alltid gå upp 2-3 kilo innan mens då kroppen samlar på vätska men nu känns det som att man gått upp mycket mer ..
Jag är inte utseendefixerad men jag känner mig som en uppblåst ballong konstant och väldigt trött .
Jag brukar träna 5 dagar i veckan - mest styrketräning men den motivationen har bleknat nu under de sista två månaderna när man försökt få en bebis .
Det känns lite som att man har pausat livet lite .... sen så vet jag att träning är jättebra men det känns som att det finns ett litet spärr och jag vågar varken träna eller ta i som jag brukar göra ...man är onödigt försiktigt och rädd för träningen .
Någon som känner igen sig ?
Testade tokblankt idag ocksåå med vakigt test.... Suck :p är på bim-3 så fortfarande tidigt, I know. Men fick ju som sagt en liten liten skugga på early test. Säkert spök då. Jaja! Får njuta på kräftskivan istället :p
[quote=79836510][quote-nick]nufårvise skrev 2019-08-16 19:49:50 följande:[/quote-nick]Gokväll hörrni! Jag har inte lyckats köpa nåt test än, då jag tänker att det är onödigt då det känns som att mens kommer strax. Haft ordentligt med molvärk idag, trött och smått illamående, lite som innan mens men mer molvärk. Sen är jag sååå frusen, har varit varmt idag men jag är så frusen inifrån hela tiden. Men "dagstempen" är fortfarande hög. Om inget hänt inatt måste jag fixa test imorgon.
Fler som är frusna?[/quote
Jag är jättefrusen! Sitter med flecece och filt inne, sover med pjamas. Sambon reagera igår då jag alltid är så varm av mig. ]
Definitivt plus