• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Tr0ust
    Lbem skrev 2019-08-17 21:46:12 följande:

Japp har 2 :) en större o minsta på 2,5år. Har även fått ma. Tydliga symtom för mig innan plus har varit molvärk och trötthet

Okej..Jag har med 2 sedan innan en på 8 och en på 3 i oktober ;)
  • FruA2019

BIM -5 imorgon, visst bör jag vänta någon dag eller två till innan jag testar? Så nyfiken och otålig.. :P

• Anonym (Celeste)

Hann aldrig skriva i tråden, för min temp-app ändrade dag för ägglossning hela tiden, till den grad att jag trodde ägglossning uteblivit. "Du ägglossade cykeldag 17! Nej, dag 20! Nej, dag 24! Nej, dag 17 trots allt!"

Igår tog jag ett test av ren tristess, och blev förvånad att det var positivt. Har inte känt av något alls, förutom att jag frös som en vettvilling på badhuset häromdagen och tyckte alla pooler var kalla. Har varit gravid 3 ggr tidigare och alltid haft kvällsmensvärk från typ ÄL+7, men denna gång ingenting. Mitt budskap är alltså att ha hopp även om man inte känner nånting.

• Millemupp
    FruA2019 skrev 2019-08-17 22:55:36 följande:

BIM -5 imorgon, visst bör jag vänta någon dag eller två till innan jag testar? Så nyfiken och otålig.. :P

Jag hade nog väntat.. testade med early prediction på BIM -5 och fick neg. Sen svagt pos på BIM -2. Hade t o m hunnit köpa hem brieost till helgen eftersom jag var så säker på neg.. men om du är som jag och ändå testar tidigt - ge inte upp om testet visar neg!
  • Millemupp
    Anonym (Celeste) skrev 2019-08-17 23:05:44 följande:

Hann aldrig skriva i tråden, för min temp-app ändrade dag för ägglossning hela tiden, till den grad att jag trodde ägglossning uteblivit. "Du ägglossade cykeldag 17! Nej, dag 20! Nej, dag 24! Nej, dag 17 trots allt!"

Igår tog jag ett test av ren tristess, och blev förvånad att det var positivt. Har inte känt av något alls, förutom att jag frös som en vettvilling på badhuset häromdagen och tyckte alla pooler var kalla. Har varit gravid 3 ggr tidigare och alltid haft kvällsmensvärk från typ ÄL+7, men denna gång ingenting. Mitt budskap är alltså att ha hopp även om man inte känner nånting.

Grattis! Känner igen det där, att inte ha några direkta symptom. Fick du blinka till några extra gånger? :) När hade du BIM?
  • Annali85

Idag kom mensen:(. Hoppar över till september-tråden. Grattis igen till er som plussat och lycka till ni som är kvar!

• Mybebbe
    Tr0ust skrev 2019-08-17 16:28:23 följande:

Välkommen & lycka till :)

Åh tack så mkt Tr0ust !!! Hoppas att vi alla får ett stort å varmt pluss ????????
  • Tr0ust
    Mybebbe skrev 2019-08-18 07:45:16 följande:

Åh tack så mkt Tr0ust !!! Hoppas att vi alla får ett stort å varmt pluss ????????

Ja det hoppas vi. När har du BIM? Och vilken ÄL dag är du på? ?
  • Skrollan94

Det här bekräftade mitt svaga sträck från igår. Känns fortfarande som en lögn. Har inga symtom alls. Håller nu tummarna på att jag får välkomna en liten april bebis nästa år. Fortsätt kämpa alla ni som är kvar, <3
Svar på tråden BIM augusti 2019