BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Nej vad tråkigt att du fått missfall. Hade också ett innan jag fick sonen. Det var riktigt jobbigt. Stark du e som kämpar på! Men gud så spännande! Hoppas verkligen det blir starkare!
Jag fick lite blodblandad flytning nu på eftermiddagen. Hoppas verkligen inte det är en tidig mens!
Listan blir kortare och kortare, men spännande och se vilka mer som kommer att plussa! 
Jag är bara på ÄL+4, men imorse vaknade jag med väldigt tydlig molvärk, typ runt livmodern och äggstockarna. Ingen aning vad det kan vara och det har fortsatt lite smått över hela dagen. Kanske tarmarna som krånglar för magen rasade efter maten också.
Man analyserar ju lite smått nu, men ägget har ju inte ens hunnit fästa (om den ens har blivit befruktad).
Vill att tiden ska gå liite snabbare nu!
UPDATE: Jag har nu börjat få pyttelite svagare på äl-testet igen efter 3 dar positivt haha! Och även tempen börjar gå uppåt och har nu på eftermiddagen fått lite mindre flytningar så nu har väl äntligen äl varit!! Lite senare än vanligt, eller egentligen vet jag inte då det är första gången jag testat ordentligt med tester. Så bim blir kanske den sista denna månaden, om ens kanske början på september, så svårt att veta då denna ägglossningen varit all over the place, men jag stannar kvar här i tråden då bim var satt i slutet på månaden!
Nu börjar väl då den oooändliga väntan till bim, då min äl va sen blir denna cykel äääännu längre xD Men, jag och sambon har gjort vad vi kan, fått till det för 4e dan i rad nu över äl så hoppas kan man ju göra. Han är lite trött nu haha, men kämpat på bra. Haft en väldigt kraftig äl så kanske betyder det nåt bra, låt oss hoppas på det :D
Grattis till er som plussat och styrkekramar till er som fått mensen eller blöder av tråkigare själ. Vet hur tufft det är med både missfall och när mensen kommer.. Kram alla <3
En dag känns som det dubbla typ.Rosa flytningar sen 7 dagar efter ägglossning.. trodde en sväng det var nidblödning men inne på 4:e dagen nu men idag är de även lite bruna. 5 dagar kvar tills BIM, kände att jag tappade hoppet idag.. igen : (
Plussade på BIM, är på BIM +7 idag. Såg precis lite rosa på pappret när jag var på toa, och nu kan man ju inte direkt slappna av... hjälp!
Fyy för längre väntan till BIM. En dag känns som det dubbla typ.
Vi får försöka hitta på massor med saker under dagarna, typ jobba extra och storstäda eller nåt. Gå och lägga sig vid 19. Haha.
Fyy för längre väntan till BIM. En dag känns som det dubbla typ.
Vi får försöka hitta på massor med saker under dagarna, typ jobba extra och storstäda eller nåt. Gå och lägga sig vid 19. Haha.
Plussade på BIM, är på BIM +7 idag. Såg precis lite rosa på pappret när jag var på toa, och nu kan man ju inte direkt slappna av... hjälp!