BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Hejsan! Jag tänkte hoppa in här jag med. Är på bim-1 idag och känner kramper i både svanken och i ?tjejmagen?. Igår på bim-2 så fick jag ett supersvagt plus som nu verkar ha blivit lite tydligare över natten. Igår säg man det knappt. Så min fråga till er är om det är nåt jag ska lita på eller om det är något fel på testet. ???? är lite förvirrad.

Bim -3 idag så sugen på ett testa tidigt men hört att många får falskt positivt på dem. Vad har du för symptom?
Hejsan! Jag tänkte hoppa in här jag med. Är på bim-1 idag och känner kramper i både svanken och i ?tjejmagen?. Igår på bim-2 så fick jag ett supersvagt plus som nu verkar ha blivit lite tydligare över natten. Igår säg man det knappt. Så min fråga till er är om det är nåt jag ska lita på eller om det är något fel på testet. ???? är lite förvirrad.
Negativt idag på två olika early test så jag inväntar mens och hoppar över till september. (ÄL+10)
Lycka till alla.
Grattis du är ju gravid :)
Inge fel på testet. Du är gravid. Grattis!
Igår kväll fick jag så konstigt ont i magen. Symptom: som att du är jätte hungrig och magen gör ont för att den är tom. Jag åt bra under dagen, men mättnadskänslan och det onda försvann aldrig. Läste sen att det kan vara magkatarr, men så ont gjorde det ju inte. Och inga sura uppstötningar.
Nåja.. imorse var det bättre iaf. Känner inte av så mycket av det där molande känslan heller. ÄL+6.
Hej jag är på ÄL 11 (12) jag har inte heller plussat men ger inte upp hoppet än. När har du BIM är ju mer intressant? Jag har aldrig plussat innan BIM, så jag inväntar mensen eller så testar jag efter utebliven mens:p
Ge inte upp än!
Jag vill tänka positivt men förra månaden när jag fick mitt positiva test som slutade i MF så plussade jag på ÄL+10 och började må illa/spy på morgonen redan ÄL+9... det jag blir mest irriterad på är att jag slösar massa pengar på test. Jag är BIM-4.
Hur många graviditeter har du haft?