BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Fick en smiley på digitala ÄL testet nu precis. Trodde jag redan hade haft ägglossning men icke. Tänkte egentligen inte testa men mådde så konstigt idag så jag tänkte kanske ändå. Har världens kortaste stubin, ont i brösten och molande värk i magen. Kul att ägglossning kom igång så fort efter att jag tog ut spiralen ????
Önska mig lycka till ????????????
Ser nu att mina emojis bara blev frågetecken.. Haha jaja det ska inte vara det iaf
Ok, skönt att du känner så så det inte behöver bli en osämja mellan er:). Har ändå hört alldeles för många berättelser om kvinnor som kämpar för barn att jag tycker gott man kan känna lite ödmjukhet inför pluss, oavsett hur svårt eller enkelt man har (så länge barnet är önskat så klart annars är det en annan grej)
Fick en smiley på digitala ÄL testet nu precis. Trodde jag redan hade haft ägglossning men icke. Tänkte egentligen inte testa men mådde så konstigt idag så jag tänkte kanske ändå. Har världens kortaste stubin, ont i brösten och molande värk i magen. Kul att ägglossning kom igång så fort efter att jag tog ut spiralen ????
Önska mig lycka till ????????????[/
[quote=79820067][quote-nick]awi skrev 2019-08-09 20:14:43 följande:[/quote-nick]Fick en smiley på digitala ÄL testet nu precis. Trodde jag redan hade haft ägglossning men icke. Tänkte egentligen inte testa men mådde så konstigt idag så jag tänkte kanske ändå. Har världens kortaste stubin, ont i brösten och molande värk i magen. Kul att ägglossning kom igång så fort efter att jag tog ut spiralen ????
Önska mig lycka till ????????????
Hej alla! Varit lite off här i nån vecka sen mensen kom. Känt mig lite halvlåg och bara velat bli av med mensen för att kunna få ÄL igen. Men nu är jag fortfarande lite off, har väl ÄL om en 4-5 dar så ska börja med äl test imorgon för att hålla koll, även börjat tempa denna cykeln. Inne på 4e försöket till bebis. Det är verkligen en berg och dalbana det här. Ena stunden är man så peppad, andra vill man bara stänga av för att skydda sig själv för att inte bli besviken. Det är skönt att skriva lite här då det ibland kan va svårt att prata helt med sambon som är lite mer ?det kommer när det kommer, ingen stress? haha. Medans jag känner HÄNDER DET INTE NU SÅ ÄR DET NÅT FEL FATTAR DU? haha och går runt och tänker hela tiden på det. Vet ju såklart att det är normalt att det kan ta tid och vet att andra kämpat mycket längre än mig men man blir ändå tagen av det. Hur mycket folk än säger ?slappna av så händer det? så är det inte så lätt. Antar många av er känner igen er. Det som är så skönt här. Att man går i detta tillsammans. Skickar massa kramar till er där ute som också kämpar i denna berg och dalbana till bebis!
Hej!
Är idag på ÄL + 8, men då cykeln varit så konstig denna månad så har jag varit rätt förvirrad. Fick igår ett ytterst svagt streck på rfsu (vet att det är tidigt att testa) och idag ett rött streck på predictor early. Dock svårt att fotografera i morgonljuset men syns tydligt i verkligheten. Vet därför inte om upplösningen på FL ger möjlighet att se något på bilderna. Bifogar ändå. Vad tror ni?

Hej!
Är idag på ÄL + 8, men då cykeln varit så konstig denna månad så har jag varit rätt förvirrad. Fick igår ett ytterst svagt streck på rfsu (vet att det är tidigt att testa) och idag ett rött streck på predictor early. Dock svårt att fotografera i morgonljuset men syns tydligt i verkligheten. Vet därför inte om upplösningen på FL ger möjlighet att se något på bilderna. Bifogar ändå. Vad tror ni?
Hej!
Tycker mig verkligen se ett streck! :) Håller tummarna för dig!
Mensen tog slut i tisdags och nu är det dags att ladda om för tredje försöket till syskon. ÄL bör vara typ på torsdag. Har faktiskt köpt digitala äl-test denna månad och tänker börja testa på måndag eller tisdag. Imorgon fyller lillprinsen 2 år, så då blir det kalas. Behövs verkligen något positivt denna vecka som varit oerhört tung då jag fick beskedet att en av mina närmsta vänner fått aggressiv bröstcancer. 32 år med 2 små barn. Sätter verkligen perspektiv på livet. Ett plus denna månad vore såå välkommet.
Helt klart ett sträck där ju : ) det går inte att ta miste om. Gudars så kul för dig. Mitt är superblankt så ställer in mig på nästa äl istället.