BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

Uppdaterade listan med nya medlemmar och tog bort dom som har fått mens.
Hur går det för er som har passerat BIM? Vill inte ta bort dom som inte har svarat för ibland kan ju mensen skjuta upp sig med några dagar och vissa plussar efter BIM.
Välkomna och lycka till alla nya medlemmar! 
Hur går det för er som har passerat BIM? Vill inte ta bort dom som inte har svarat för ibland kan ju mensen skjuta upp sig med några dagar och vissa plussar efter BIM.
Kan jag få va med på listan? BIM 5/8, men ingen mens. Dock neg gravtest än sålänge som sagt...
[quote=79818972][quote-nick]yasmir skrev 2019-08-09 13:02:10 följande:[/quote-nick]ja de tre starka är positiva äl test.. positivt äl test är ju att du kan få ägglossning allt mellan 12-36 timmar senare. så jag skulle nog inte se det som något konstigt, utan sexa på haha :D[/
Ska jag utgå från första positiva testet? Att äl kommer 12-36 h efter det?
Tycker inte resultatstrecket är lika starkt som kontrollstrecket därför är jag osäker.
Har följt er alla i den här tråden, men inte registrerat mig förrän för någon dag sedan. Det är verkligen så himla skönt att känna att man inte är själv i sina funderingar när livet har övergått till att bara handla om 2-veckors perioder: BIM - ÄL, ÄL - BIM, BIM - ÄL... Min mens var som vanligt väldigt punktlig och kom igår, så nu är det nya tag med BIM i september för min del :) Är det fler som är på att starta en BIM september-tråd redan nu?
[quote=79818972][quote-nick]yasmir skrev 2019-08-09 13:02:10 följande:[/quote-nick]ja de tre starka är positiva äl test.. positivt äl test är ju att du kan få ägglossning allt mellan 12-36 timmar senare. så jag skulle nog inte se det som något konstigt, utan sexa på haha :D[/
Ska jag utgå från första positiva testet? Att äl kommer 12-36 h efter det?
Tycker inte resultatstrecket är lika starkt som kontrollstrecket därför är jag osäker.