• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • FruA2019

Räknas något av dessa som positivt. De tre senaste är lika starka. Tagna igår morse, igårkväll, och idag på morgonen. Aldrig haft ältest så starka så länge innan så blir osäker. ????

Brukar ha ont i äggstockarna vid ägglossning, vilket jag hade igår på dagen. Nu inget ont så jag blev förvånad att testet fortfarande är starkt.
  • yasmir
    FruA2019 skrev 2019-08-09 12:56:28 följande:
    Räknas något av dessa som positivt. De tre senaste är lika starka. Tagna igår morse, igårkväll, och idag på morgonen. Aldrig haft ältest så starka så länge innan så blir osäker. ????

Brukar ha ont i äggstockarna vid ägglossning, vilket jag hade igår på dagen. Nu inget ont så jag blev förvånad att testet fortfarande är starkt.
    ja de tre starka är positiva äl test.. positivt äl test är ju att du kan få ägglossning allt mellan 12-36 timmar senare. så jag skulle nog inte se det som något konstigt, utan sexa på haha :D
  • Freya18
    BIM augusti 2019

3/8 NeoMio0322
    4/8 Obalem
    7/8 Längtande95, larssonc
    8/8: Phoworray, Anonym (E) 
    9/8: Förstabarnet123 
    10/8 höstlöv123 
    11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad, Bambi91, Jonniie
    12/8 Sofiakarin, Myrkrypet, Joset, RbEken 
    13/8 Millemupp, Kattunge15 
    14/8 Zyprexa, Michibell, Nextchapter, Fladdriga svansen, FH24, Majja92
    15/8 Bettyboop95, VictoriaBerggren, (Fialotta8 kanske), JeSuisMoi, Tidiih
    17/8 Nicciz, jhms, SisterA, Trean, NyckelpiganJ
    20/8 hundenhubbe, Annali85, Fialotta8 (troligtvis!), Bettan
    21/8 Noraaaaa 
    22/8 PelloBello, yasmir (kanske)
    23/8 viljaa, yasmir (kanske)
    24/8 HannaIsabell, yasmir (kanske), HannaIsabell
    25/8 sockan, pepsi20 
    26/8 FruA2019, Mathilda999, Mima93 
    27/8 Pyret13, Freya18 
    28/8 soltroll, joss1234, FrokenF89, lineberg
    31/8 Lady K

Gravid: Mandistoss, Monkan93, Lejoninnan37, missangelface2
  • Freya18

Uppdaterade listan med nya medlemmar och tog bort dom som har fått mens.

Hur går det för er som har passerat BIM? Vill inte ta bort dom som inte har svarat för ibland kan ju mensen skjuta upp sig med några dagar och vissa plussar efter BIM.

Välkomna och lycka till alla nya medlemmar! Solig

• Längtande95
    Freya18 skrev 2019-08-09 13:15:30 följande:

Hur går det för er som har passerat BIM? Vill inte ta bort dom som inte har svarat för ibland kan ju mensen skjuta upp sig med några dagar och vissa plussar efter BIM.

Välkomna och lycka till alla nya medlemmar! 

Jag hade ju bim 7/8 och ingen mens än men heller inget positivt test... Blir snart galen... Känns ganska hopplöst just nu. När jag var gravid med min son så plussade jag på bim-2 så känns som att jag borde ha fått ett positivt vid de här laget om jag va gravid.
  • FruA2019

[quote=79818972][quote-nick]yasmir skrev 2019-08-09 13:02:10 följande:[/quote-nick]ja de tre starka är positiva äl test.. positivt äl test är ju att du kan få ägglossning allt mellan 12-36 timmar senare. så jag skulle nog inte se det som något konstigt, utan sexa på haha :D[/

Ska jag utgå från första positiva testet? Att äl kommer 12-36 h efter det?

Tycker inte resultatstrecket är lika starkt som kontrollstrecket därför är jag osäker.

• Förstabarnet123
    Freya18 skrev 2019-08-09 13:15:30 följande:

Välkomna och lycka till alla nya medlemmar! 

BIM idag och mens idag :/ Grävde ner mig i humöret men ska rycka upp mig nu. Var förväntat då jag är nästan säker på att ägglossningen uteblev denna cykel.

Lycka till ni andra som är kvar! :)
  • Förstabarnet123
    mimiii skrev 2019-08-09 10:13:12 följande:

Har följt er alla i den här tråden, men inte registrerat mig förrän för någon dag sedan. Det är verkligen så himla skönt att känna att man inte är själv i sina funderingar när livet har övergått till att bara handla om 2-veckors perioder: BIM - ÄL, ÄL - BIM, BIM - ÄL... Min mens var som vanligt väldigt punktlig och kom igår, så nu är det nya tag med BIM i september för min del :) Är det fler som är på att starta en BIM september-tråd redan nu?

Jo jag är på. Behöver se framåt och tänka positivt redan nu ^^ Fick mensen idag.
  • yasmir
    FruA2019 skrev 2019-08-09 13:26:36 följande:

[quote=79818972][quote-nick]yasmir skrev 2019-08-09 13:02:10 följande:[/quote-nick]ja de tre starka är positiva äl test.. positivt äl test är ju att du kan få ägglossning allt mellan 12-36 timmar senare. så jag skulle nog inte se det som något konstigt, utan sexa på haha :D[/

Ska jag utgå från första positiva testet? Att äl kommer 12-36 h efter det?

Tycker inte resultatstrecket är lika starkt som kontrollstrecket därför är jag osäker.

jag hade utgått från det starkaste strecket jag fått. man ser ju klart utvecklingen, och dessa testar reagerar ju bara på LH och inte östrogen, så jag skulle se det som positivt. så nu skulle jag bara mysa på. om du tar ett till äl test typ imorn bitti eller i övermorgon så tror jag inte det kommer vara lika starkt. men som sagt allt beror ju på när i stegringen som du har tagit testen och det kan man ju nästan omöjligt veta.
Svar på tråden BIM augusti 2019