BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Det var typ supernegativt haha. Hade de gått hade de nog blivit vitare än de var till och med asg. Kan kanske vara för tidigt men tror mest de inte tog sig denna gång. Inte haft den där gravidkänslan riktigt.
Uppdaterade listan med nya medlemmar och tog bort dom som har fått mens.
Hur går det för er som har passerat BIM? Vill inte ta bort dom som inte har svarat för ibland kan ju mensen skjuta upp sig med några dagar och vissa plussar efter BIM.
Välkomna och lycka till alla nya medlemmar!
Förstår inte.. Jag fick min mens nu? Utan förvarning? På dag 24!!!! Jag brukar få på dag 28???!!! Aldrig hänt? Någon som har ngn förklaring? :(
Idag kom mensen så nya tag nästa månad ![]()
Lycka till ni andra som är kvar!!
Lycka till vid nästa ägglossning! Fortsätter hålla tummarna för er.
Kram!Någon annan som ?droppat? på toan? Jag kände att det droppade och sen när jag kollade i toan såg jag rosa. Men ingenting på pappret. BIM om 6 dagar.. och ÄL+9. Någon som vet vad det kan vara eller varit med om liknande?
Tack för stärkande ord när det känns hopplöst<3
Pratade med en i min närhet en dag som har Många barn och hon kunde inte och tyckte det var så larvigt de som pratade om att när de blev gravida var det ett mirakel och såg det såå stort! Jag kände mig väldigt besviken eftersom att det är så jag (Vi alla som får vänta) känner om det skulle bli ett plus! Den dagen kommer jag vara lyckligast i världen och det barnet kommer vara så efterlängtat att den kommer bli totalt bortskämd! Sambon har barn sen tidigare och det tog 5 år med första så han ser på det lika som jag att ett barn är en gåva som är väldigt speciellt! <3
Tycker din bekant låter lite okänslig och empatilös,(eller så kanske hon är helt utchasad av sina barn). Jag har visserligen bara två barn men som båda blev till väldigt enkelt. Ser dom ändå som fantastiska mirakel och känner tacksamhet varje dag.
BIM augusti 2019
3/8 NeoMio0322
4/8 Obalem
5/8 Honungsvatten
7/8 Längtande95, larssonc
8/8: Phoworray, Anonym (E)
10/8 höstlöv123
11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad, Bambi91, Jonniie
12/8 Sofiakarin, Myrkrypet, Joset, RbEken
13/8 Millemupp, Kattunge15
14/8 Zyprexa, Michibell, Nextchapter, Fladdriga svansen, FH24, Majja92
15/8 Bettyboop95, VictoriaBerggren, (Fialotta8 kanske), JeSuisMoi, Tidiih