• LLW

IVF hösten 2019

Hej!

Vi ska påbörja vår fjärde ivf i augusti/september. Det är alltid skönt att kunna skriva av sig och diskutera med andra som går igenom liknande, så häng gärna med i tråden så peppar och hjälper vi varandra under behandlingarna!

• Svar på tråden IVF hösten 2019
  • TashMash

Tjuvtestade igår, ruvardag 8... svagt streck med clearblue men strecket fanns där. Hoppas på att det fortsätter bra.

• LegoS
    TashMash skrev 2019-09-08 14:06:39 följande:

Tjuvtestade igår, ruvardag 8... svagt streck med clearblue men strecket fanns där. Hoppas på att det fortsätter bra.

Kul! Grattis! Hopps det går vägen :) jag testade också dag8 ska ta ett imorgon för att kolla så att allt går åt rätt håll !!
  • Mudcakemonster
    malinmalan skrev 2019-09-07 22:48:44 följande:

Hehe, skönt att det finns fler som inte kan hålla sig och hittar inbillningsstreck! Kommer du kunna hålla dig några dagar till nu eller blir det test snart igen?

Fått såna stick/hugg i livmodern nu ikväll alltså, hoppas det är något positivt?! Man är så rädd att allt möjligt ska vara tecken på mens eller supertidigt missfall..

Jag har hört att det skall hugga och sticka lite när livmodern växer :)

Jag tjuvtestade i morse igen. Ser ni nåt?

Hahha eller så inbillar jag mig.
  • TashMash
    LegoS skrev 2019-09-08 16:07:49 följande:

Kul! Grattis! Hopps det går vägen :) jag testade också dag8 ska ta ett imorgon för att kolla så att allt går åt rätt håll !!

Tack!! Hoppas jag med... vad visade ditt test? Vilken dag är du på :)?
  • malinmalan
    Mudcakemonster skrev 2019-09-08 17:42:13 följande:
    Jag har hört att det skall hugga och sticka lite när livmodern växer :)

Jag tjuvtestade i morse igen. Ser ni nåt?

Hahha eller så inbillar jag mig.
    Då är vi lika där med, haha.. Kunde inte hålla mig från nytt test i morse heller. Lite tydligare idag än igår :)

Tycker mig ana ett litet streck men jag gissar att det syns mycket bättre i verkligheten än på bild? Ser man något i verkligheten så är det säkert något på gång bara lite tidigt :) :) Jag tycker mitt syns mycket mindre när jag fotat det också!

Jag hoppas på att sticken i livmodern är positivt tecken :)

När hade ni riktig testdag?
  • Mudcakemonster
    malinmalan skrev 2019-09-08 20:26:38 följande:

Då är vi lika där med, haha.. Kunde inte hålla mig från nytt test i morse heller. Lite tydligare idag än igår :)

Tycker mig ana ett litet streck men jag gissar att det syns mycket bättre i verkligheten än på bild? Ser man något i verkligheten så är det säkert något på gång bara lite tidigt :) :) Jag tycker mitt syns mycket mindre när jag fotat det också!

Jag hoppas på att sticken i livmodern är positivt tecken :)

När hade ni riktig testdag?

Nämen ååååh så spännande att ditt blir starkare! Jo det syns nog lite bättre i verkligheten. Och tog ett till test nu ikväll och ett svagt streck där också. Liksom vad är chansen att flera test visar lite svagt? HOPPAS!

Testdag 11.9 när har ni?

• malinmalan
    Mudcakemonster skrev 2019-09-08 20:32:32 följande:

Nämen ååååh så spännande att ditt blir starkare! Jo det syns nog lite bättre i verkligheten. Och tog ett till test nu ikväll och ett svagt streck där också. Liksom vad är chansen att flera test visar lite svagt? HOPPAS!

Testdag 11.9 när har ni?

Ja men visst anar man en linje på bild nr 2 :D

Hoppas hoppas!!

Vi har den 13:e, fredag den 13 av alla dagar! Haha.. får nog bli testande både tors och lör istället :P

Mitt test från i morse borde ju ändå vara något väl?

• Jagvetdåinte
    Aryzza skrev 2019-09-06 20:08:05 följande:

Jag gick till en terapeut genom min vanliga vårdcentral. Bad särskilt om en som hade erfarenhet av barnlöshet och fick komma till en tjej som gått igenom samma. Ovärderlig hjälp! Fråga gyn om de kan rekommendera någon eller sök på nätet eller via vårdcentralen.

Det tror jag verkligen att jag kommer att behöva, tack för tips <3
  • Mudcakemonster
    malinmalan skrev 2019-09-08 20:57:20 följande:

Ja men visst anar man en linje på bild nr 2 :D

Hoppas hoppas!!

Vi har den 13:e, fredag den 13 av alla dagar! Haha.. får nog bli testande både tors och lör istället :P

Mitt test från i morse borde ju ändå vara något väl?

Jaaaa men det är ju helt klart ett plus!!! GRATTIS!!!! Jag tror fre 13:de kan betyda lycka i ert fall.

Tog ett till test ikväll för att jag håller på bli galen. Svagt på det också. Det måste väl betyda nåt bra?

Svar på tråden IVF hösten 2019